آیا گوشی هواوی P0 پورش دیزاین عرضه می‌شود؟

هواوی P0 پورش دیزاین

آیا گوشی هواوی P0 پورش دیزاین عرضه می‌شود؟

هواوی P0 پورش دیزاین به احتمال بسیار زیاد در کنار دو پرچمدار دیگر هواوی معرفی خواهد شد. اما ویژگی‌های متمایز‌کننده هواوی پی 20 پورش دیزاین (Huawei P20 Porsche Design) در مقایسه با مدل پایه چیست؟

هواوی طی چند سال اخیر، علاقه خود به همکاری با شرکت‌های بزرگ و معروف را نشان داده است. به عنوان نمونه می‌توان به همکاری با شرکت لایکا برای توسعه دوربین‌ گوشی های هوشمند شرکت اشاره کرد. اما برای برخی کاربران، عرضه نسخه‌ای از گوشی های پرچمدار تحت عنوان پورش دیزاین به مراتب جالبتر است.

دو پرچمدار اخیر سری Mate این شرکت هر دو ویژگی را داشتند، به این معنی که نسخه‌ای تحت عنوان پورش دیزاین از آن‌ها عرضه شد و دوربین‌هایشان نیز در همکاری با لایکا توسعه پیدا کردند. اگرچه در کنار دوربین‌های هواوی پی 9 و پی 10 نیز نام لایکا وجود دارد، اما زمان آن رسیده که برای پرچمداران سری P نیز یک نسخه پورش دیزاین عرضه شود.

عرضه هواوی P0 پورش دیزاین

بر اساس توییت جدید هواوی، عرضه هواوی P0 پورش دیزاین تقریبا قطعی است، چرا که این شرکت طی انتشار توییتی با عنوان “PorscheDesign”، مجددا به رویداد رونمایی پرچمداران خود در روز هفتم فروردین اشاره کرد.

توییت هواوی

این گوشی نیز بدون شک به تراشه کایرین 970 مجهز خواهد شد، اما اصلی‌ترین تفاوت‌های (سخت افزاری) آن با مدل پرو، احتمالا محدود به حافظه است. وجود 8 گیگابایت حافظه رم در کنار 512 گیگابایت ظرفیت داخلی، انتظار ما از هواوی پی 20 پورش دیزاین است. از آنجایی که مدل پورش دیزاین همواره نسخه‌ای لوکس از برترین پرچمدار هواوی محسوب می‌شود، می‌توان انتظار داشت دوربین سه گانه دارای رزولوشن 40 مگاپیکسلی را در هواوی P0 پورش دیزاین نیز خواهیم دید.

1397-01-05

دیدگاهتان را بنویسید