احتمال پشتیبانی گوگل الو از سرویس پیام کوتاه در آینده

پشتیبانی گوگل الو از سرویس پیام کوتاه

احتمال پشتیبانی گوگل الو از سرویس پیام کوتاه در آینده

مدت زمان زیادی ار عرضه اپلیکیشن پیام رسان گوگل الو (Google Allo) نمی‌گذرد که حالا رهبر این پروژه آقای Justin Uberti، لیستی از ویژگی‌های مورد علاقه کاربران که درخواست‌ها برای اضافه شدن آنها به الو بالا بوده را از طریق شبکه اجتماعی توئیتر منتشر کرده است. یکی از این موارد، درخواست برای پشتیبانی گوگل الو از سرویس پیام کوتاه است که شاید بتواند به تعداد کاربران این اپلیکیشن اضافه کند.

آیا پشتیبانی گوگل الو از سرویس پیام کوتاه می‌تواند باعث جذب بیشتر کاربران شود؟

اگر به متنی که وی نوشته توجه کنید، می‌توانید اموجی با دهانی زیپ کشیده را ببنید که شاید بسیار جذاب باشد. احتمالا هدف آقای Uberti با انتشار این پست، ویژگی‌هایی که کاربران دوست دارند به گوگل الو اضافه شود، نبوده و شاید بهتر باشد بگوییم که لیست پیش رو و ویژگی‌هایی که در آن اعلام شده، ممکن است در آینده به اپلیکیشن پیام رسان گوگل الو اضافه گردد و Uberti بیشتر تلاش داشته تا امکانات اضافی این اپلیکیشن را بیان کند.

پشتیبانی گوگل الو از سرویس پیام کوتاهپشتیبانی گوگل الو از سرویس پیام کوتاه

اینطور که به نظر می‌رسد درخواست‌ها برای پشتیبانی گوگل الو از سرویس پیام کوتاه در کنار عرضه نسخه مخصوص دسکتاپ، دستیار صوتی، ادغام با Google Duo، به اشتراک گذاری فایل و تم‌های بیشتر بالا بوده و در آینده نیز احتمال اضافه شدن این ویژگی‌ها به Allo وجود خواهد داشت.

با شناختی که ما از گوگل داریم، اپلیکیشن پیام رسان الو نمی‌تواند در آینده باعث شگفتی‌مان شود چرا که محدودیت‌های این نرم افزار در هنگام عرضه بالا بوده است. هر چند عرضه آزمایشی اپلیکیشن‌ها توسط گوگل موضوعی عادی‌ست و می‌توانیم با اطمینان بگوییم که وقتی آقای Uberti از احتمال اضافه شدن چنین ویژگی‌هایی صحبت می‌کند، در ماه‌های بعدی گوگل الو همراه با آنها عرضه خواهد شد.

1395-07-10

دیدگاهتان را بنویسید