اسلایدر موتوردار Trek مخصوص گوشی های هوشمند و دوربین های کوچک

اسلایدر موتوردار Trek مخصوص گوشی های هوشمند و دوربین های کوچک

اسلایدر موتوردار Trek مخصوص گوشی های هوشمند و دوربین های کوچک

اسلایدر موتوردار Trek محصولی جدید است که علاقه‌مندان به فیلم برداری حرفه ای با موبایل و یا دوربین های کوچکی نظیر گوپرو (GoPro) را هدف قرار می‌دهد.

حتما شما نیز تاکنون ویدیوهای تایم لپس را دیده‌اید که دوربین با ظرافت هرچه تمام‌تر، از گوشه‌ای به گوشه دیگر حرکت می‌کند. انجام این کار با استفاده از اسلایدر (Slider) امکان‌پذیر است. اما با توجه به اینکه خرید یک اسلایدر حرفه‌ای بسیار هزینه‌بر است، شما را با محصولی آشنا خواهیم کرد که علاوه بر ارزان بودن، می‌تواند از گوشی هوشمند شما به عنوان دوربین فیلم برداری استفاده کند.

کمپانی آمریکایی Trek به تازگی اسلایدر موتورداری ساخته که می‌تواند دوربین‌های کوچکی نظیر گوپرو و حتی اسمارت فون ها را حمل کند. اگرچه اسلایدر را نمی‌توان یک گجت جدید دانست، اما کمپانی سازنده معتقد است اسلایدر موتوردار Trek حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد؛ این محصول ماژولار بوده و کاربر برای استفاده از آن به ابزار خاصی نیاز ندارد. این بدین معناست که سوار کردن قطعات و بازکردن آنها از هم به سادگی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.

اسلایدر موتوردار Trek مخصوص گوشی های هوشمند و دوربین های کوچک

ماژولار بودن اسلایدر موتوردار Trek باعث می‌شود تا مسیر حرکت دوربین بر روی آن قابل تغییر باشد. کاربر می‌تواند دوربین را در مسیری مستقیم قرار دهد و یا آن را در حالت‌هایی مانند دایره‌ای و مارپیچ به حرکت درآورد. این مسیرها می‌توانند به همان صورت جداسازی شده و درون بسته قرار گیرند. بدین ترتیب، استفاده مجدد از آنها راحت‌تر خواهد بود.

قیمت اسلایدر موتوردار Trek

اسلایدر دوربین Trek با قیمت 299 دلار به فروش می‌رسد. در مقایسه با سایر محصولات مشابه موجود در بازار، اسلایدر موتوردار Trek را می‌توان گجتی ارزان‌قیمت به حساب آورد. در مجموع، اسلایدر دوربین را نمی‌توان در دسته لوازم جانبی ضروری قرار داد. با این حال، اگر به دنبال ابزاری حرفه‌ای برای عکاسی یا فیلمبرداری تایم لپس با گوشی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اسلایدر موتوردار Trek است.

1396-08-27

دیدگاهتان را بنویسید