امتیازات بنچمارک وان پلاس 5 ، قدرتمندتر از گوشی های گلکسی اس 8 و اکسپریا ایکس زد پریمیوم

وان پلاس 5

امتیازات بنچمارک وان پلاس 5 ، قدرتمندتر از گوشی های گلکسی اس 8 و اکسپریا ایکس زد پریمیوم

شب گذشته امتیازات بنچمارک وان پلاس 5 (OnePlus 5) منتشر شد که نشان میدهد پرچمدار جدید این کمپانی موفق به شکست گلکسی اس 8 و اکسپریا ایکس زد پریمیوم شده است.

ما یک تصویر اختصاصی را از یک منبع بسیار قابل اعتماد دریافت کرده‌ایم که مربوط به امتیازات بنچمارک وان پلاس 5 است. نتایج به دست آمده نشان دهنده امتیاز 1963 در حالت تک هسته و امتیاز شگفت انگیز 6687 در حالت چند هسته‌ای است که در لیست GeekBench 4 قرار گرفته است.

گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) و سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم (Sony Xperia XZ Premium) هر دو از گوشی های بسیار محبوب نوظهور با چیپستی یکسان هستند، اما جالب است بدانید که امتیازات بنچمارک وان پلاس 5 حتی از این دو محصول نیز بیشتر است. این امتیازات در حالی توسط این گوشی به دست آمده است که پرچمدار جدید سامسونگ امتیاز 1929 را در حالت تک هسته‌ای و امتیاز 6084 را در حالت چند هسته‌ای و همچنین ستاره‌ی درخشان سونی امتیاز 1943 را در حالت تک هسته‌ای و امتیاز 5824 را در حالت چند هسته‌ای به نام خود ثبت کرده‌اند.

امتیازات بنچمارک وان پلاس 5

ما همچنین به لطف این اسکرین شات می‌توانیم بگوییم که وان پلاس 3 از رابط کاربری جدید Oxygen OS ساخت خود شرکت وان پلاس مبتنی بر اندروید 7.1.1 نوقا بهره می‌برد.

امتیازات بنچمارک وان پلاس 5 و سایر گوشی های مجهز به اسنپدراگون 835 چندان هم تعجب برانگیز نیست

این دلیل بسیار خوبیست که ما به این اسکرین شات انتشار یافته توسط منابعمان اعتماد کنیم، چرا که هیچ راهی برای فهمیدن نرم افزار قابل اجرا توسط گوشی های هوشمند نیست. شاید این گوشی پیش تولیدی کمی از نظر امتیازات با نسخه‌ی نهایی آن متفاوت باشد، اما بدون شک به دست آمدن چنین امتیاز قدرتمندی توسط گوشی های هوشمند مجهز به چیپست تازه تولیدی اسنپدراگون 835 نمی‌تواند چندان هم تعجب برانگیز باشد.

1396-02-20

دیدگاهتان را بنویسید