امکان مشاهده استوری در نسخه دسکتاپ و موبایل وب اینستاگرام فراهم شد

مشاهده استوری

امکان مشاهده استوری در نسخه دسکتاپ و موبایل وب اینستاگرام فراهم شد

مشاهده استوری در نسخه وب اینستاگرام سرانجام ممکن شد. از این به بعد کاربران برای دیدن استوری دیگر مجبور به استفاده از اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی نیستند.

متاسفانه کاربران اینستاگرام برای انجام اغلب کارها محبور به استفاده از اپلیکیشن موبایل آن هستند. به عنوان نمونه، ارسال پست فقط از این طریق ممکن است. امکان مشاهده استوری یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به نسخه موبایل و نرم افزار اینستاگرام ویندوز 10 بود که اکنون به نسخه دسکتاپ و موبایل وب آن نیز اضافه شده است.

فعلا در کنار مشاهده استوری امکان ارسال آن در نسخه وب وجود ندارد

در این نسخه به منظور مشاهده استوری اینستاگرام، به جای لمس سمت راست و یا چپ نمایشگر برای جابه‌جا شدن میان استوری‌ها، پیکان‌هایی تعبیه شده است و کاربر تنها باید بر روی آن‌ها کلیک کند. این شبکه اجتماعی وعده داده قابلیت ارسال استوری را به زودی به نسخه موبایل وب نیز اضافه خواهد کرد. این قابلیت برای کاربرانی که پیش از ارسال عکس و یا ویدیو آن‌ها را چندین لایه ویرایش می‌کنند، کاربردی خواهد بود.

اگرچه امکان مشاهده استوری در نسخه وب اینستاگرام از هم‌اکنون فراهم شده، اما برای اضافه شدن قابلیت ارسال آن‌ها باید حداقل تا چند ماه آینده منتظر ماند. این شرکت اعلام کرد هنوز برنامه‌ای برای افزون امکان ارسال استوری و یا حتی پست عادی از طریق نسخه دسکتاپ وب ندارد، پس بهتر است کاربران منتظر مشاهده چنین قابلیتی نباشند.

1396-06-14

دیدگاهتان را بنویسید