اوج هیجان چتربازی را به کمک پاراموتور تجربه کنید + ویدیو

اوج هیجان چتربازی به کمک وسیله‌ای به نام پاراموتور + ویدیو

اوج هیجان چتربازی را به کمک پاراموتور تجربه کنید + ویدیو

پاراموتور (Paramotor) وسیله‌ای ترکیبی، از چتر نجات و یک موتور با پره‌های بزرگ بوده که به تازگی ورزشکاری معروف بدلکاری‌های جالبی را با آن انجام داده است.

نام این ورزشکار تاکر گات (Tucker Gott) بوده و ویدیوی تازه منتشرشده از او تجربه‌ای منحصر به فرد از سقوط آزاد با استفاده از پاراموتور و بازی با هواپیماهای کاغذی در ارتفاع بیش از 600 متری زمین را نشان می‌دهد.

بسیاری از علاقه‌مندان با دیدن این ویدیو از خود این سوال را پرسیده‌اند که صرف‌نظر از مهارت گات در کنترل این وسیله، آیا بهتر نیست که به جای صرف هزینه و توسعه‌ی ماشین‌های پرنده، پاراموتورها به صورت گسترده‌تری در اختیار مردم قرار بگیرند؟

با این حال این نوع از ورزش سقوط آزاد خطرات مخصوص خود را دارد و علاوه بر نیاز به شرایط محیطی مخصوص و مساعد،‌ هدایت‌کننده‌ی یک پاراموتور باید آمادگی جسمانی و ذهنی لازم برای کنترل این وسیله را داشته و امنیت پایین سوارشدن در چنین دستگاهی را به جان بخرد.

با این حال بسیاری معتقدند که چتربازی با استفاده از یک موتور نسبتا بزرگ هیجان مخصوص به خود را داشته و یکی از بهترین شیوه‌های گذراندن اوقات فراغت و سرگرمی به حساب می‌آید. این شما و این هم ویدیویی نسبتا کامل از آخرین بدلکاری تاکر گات، چترباز معروف اینترنتی:

1396-09-07

دیدگاهتان را بنویسید