اپل حساب ویژه‌ای بر روی اپل واچ 2 باز کرده است

ساعت هوشمند اپل واچ 2

اپل حساب ویژه‌ای بر روی اپل واچ 2 باز کرده است؛ سفارش قطعات برای تولید 2 میلیون ساعت هوشمند

بر اساس گزارش خبرگزاری‌های تایوان، سفارش تراشه و قطعات برای ساعت هوشمند اپل واچ 2 رو به افزایش است. گزارش‌ها نشان می‌دهد، حجم ارسال ماهیانه قطعات برای این ساعت هوشمند در ماه های آگوست و سپتامبر چیزی بیش از 2 میلیون واحد بوده است. چنین حجمی از سفارشات مطمئنا غول کوپرتینو را دلگرم کرده و امید این کمپانی را برای حضور هر چه قدرتمندتر در این بازار بیشتر کرده است.

در ماه جولای گذشته، IDC گزارش کرد که ساعت هوشمند Apple Watch اصلی، 47 درصد از سهم بازار ساعت های هوشمند را در اختیار گرفت. فروش 1.6 میلیون دستگاه از این گجت در سه ماهه دوم سال 2016 خود گواهی بر این ادعاست و چنین حجمی از فروش، این کمپانی را به سه ماهه سوم و چهارم امسال نیز امیدوارتر کرده است. به همین دلیل کمپانی اپل سفارشات خود را افزایش داده و به نسل دوم ساعت هوشمند خود نیز امیدوارتر شده است.

سفارش 2 میلیون قطعه برای ساعت هوشمند اپل واچ 2

ساعت هوشمند اپل واچ 2 نسبت به نسل قبلی خود از پیشرفت های خوبی برخوردار شده است. صفحه نمایش روشن تر و پردازنده سریع تر، مقاوت در برابر آب برای شنا کردن و ساخت یک جی پی اس داخلی که به کاربر اجازه می‌دهد در فعالیت های ورزشی دیگر نیازی به حمل گوشی آیفون خود نداشته باشد، از جمله این ویژگی‌های اضافه شده است. کمپانی اپل برای نسل دوم ساعت های هوشمند خود، پردازنده‌ای بسیار سریعتر از نسل اول به کار گرفته است و این در حالیست که قیمت این دستگاه به 269 دلار کاهش یافته است.

این روزها هر چقدر برای کمپانی سامسونگ تلخ و نامبارک است برای اپل به شدت خوش یمن بوده است. این کمپانی به تازگی آیفون های جدید خود را نیز معرفی کرده و تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که با استقبال خوبی از سوی کاربران نیز مواجه شود. به خصوص با جمع آوری گلکسی نوت 7 از بازار مسلما آیفون 7 جای مانور بیشتری در بازار گوشی های هوشمند خواهد داشت.

1395-06-21

دیدگاهتان را بنویسید