اپل دعوتنامه‌های کنفرانس WWDC 2017 را ارسال کرد

دعوتنامه کنفرانس WWDC 2017

اپل دعوتنامه‌های کنفرانس WWDC 2017 را ارسال کرد

اپل سرانجام دعوتنامه‌های کنفرانس WWDC 2017 مربوط به توسعه دهندگان خود را ارسال کرد. این رویداد در تاریخ 15 الی 19 خرداد در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

کمپانی اپل سالانه اواخر فصل بهار کنفرانسی موسوم به WWDC را همراه با توسعه دهندگان خود برگزار می‌کند که در آن از آینده پلتفرم های نرم افزاری اش سخن می‌گوید. این کنفرانس که ماه آینده برگزار خواهد شد، تازه‌ترین دستاوردهای اپل را در معرض دید همگان، به خصوص توسعه دهندگان این شرکت آمریکایی قرار می‌دهد. اگر شما هم علاقه‌مند به اطلاع از زمان برگزاری این کنفرانس در سال جاری هستید، جالب است بدانید که اپل ساعاتی پیش دعوتنامه‌ی مربوط به آن را برای توسعه دهندگان خود منتشر کرده که زمان برگزاری آن را اعلام کرده است. این رویداد از تاریخ 5 الی 9 ژوئن (15 الی 19 خردادماه) در سن خوزه، کالیفرنیا به اجرا درخواهد آمد.

در مورد آنچه که قرار است در کنفرانس توسعه دهندگان اپل معرفی شود، ما با اطمینان می‌توانیم بگوییم که اپل قرار است از برنامه‌های خود برای آینده‌ی دو پلتفرم آی او اس (iOS) و مک او اس (macOS) سخن بگوید. پیشتر شنیده بودیم که اپل در حال کار بر روی نسخه‌ی گردش کار (Workflow) ساخت خود برای دو پلتفرم موبایلی و دسکتاپی خود است و اینطور به نظر می‌رسد که قصد دارد در این رویداد می‌توانیم بیشتر با آن آشنا شویم. احتمالا در اینجا ما در مورد به روزرسانی های دو پلتفرم ساعت های هوشمند اپل (واچ او اس) و همچنین تلویزیون‌های اپل تی وی (تی وی او اس) نیز اطلاعات تازه‌ای دریافت خواهیم کرد، هرچند ما چیزی در مورد آنها نشنیده‌ایم.

رونمایی از آیفون 8 در کنفرانس WWDC 2017 ؟

اوایل این ماه گزارشی بر روی خروجی وب سایت ها منتشر شد که ادعا می‌کرد اپل قصد دارد در رویداد توسعه دهندگان خود از آیفون جدید خود با نام احتمالی آیفون 8 (Apple iPhone 8) رونمایی کند. هرچند بر اساس تصمیماتی که اپل تا به حال در مورد زمان رونمایی گوشی های آیفون گرفته است، بعید می‌رسد این گزارش درست باشد و ما نباید انتظار معرفی این گوشی جدید را داشته باشیم.

دستیار خانگی اپل

با تمام این تفاسیر، شنیده می‌شود اپل قصد دارد از یک سخت افزار جدید، یک دستیار خانگی برای رقابت با آمازون اکو و گوگل هوم نیز در کنفرانس WWDC 2017 خود پرده برداری کند که می‌تواند برای علاقه‌مندان به این کمپانی جذاب باشد. بنابراین باید تا زمان برگزاری این رویداد منتظر بمانیم تا از نزدیک شاهد این دستیار و آشنایی با قابلیت‌های قابل ارائه آن باشیم.

1396-02-20

دیدگاهتان را بنویسید