اپل فردا از مک پرو جدید و مدل 13 اینچی مک بوک رونمایی خواهد کرد

مک پرو جدید و مدل 13 اینچی مک بوک

اپل فردا از مک پرو جدید و مدل 13 اینچی مک بوک رونمایی خواهد کرد

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Ming-Chi Kuo، که محقق سرشناس موسسه KGI محسوب می‌شود و بیشتر در رابطه با محصولات جدید شرکت اپل اظهار نظر می‌کند، ساکنین کوپرتینو قرار است فردا پنج‌شنبه، ششم آبان ماه طی مراسمی از مک پرو جدید و مدل 13 اینچی مک بوک رونمایی کنند.

به عقیده وی، در مراسم مذکور که اکنون با نام “Hello Again” شناخته می‌شود، علاوه بر مک پرو جدید و مدل 13 اینچی مک بوک، اپل از نسل جدید سیستم رومیزی آی مک نیز پرده برمی‌دارد که به نمایشگری با وضوح تصویر 5K تجهیز گردیده، با این حال از آنکه تولید پنل این محصول هنوز به تولید انبوه نرسیده است، از نیمه سال آینده میلادی شاهد عرضه رسمی  آی مک جدید به بازار خواهیم بود.

بر این اساس انتظار می‌رود که مک بوک جدید در دو اندازه 13 و 15 اینچی معرفی گردید که به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد به نوار لمسی یا نوار جادویی OLED در کنار USB-C، کیبورد بازطراحی شده نسبت به مدل 2015 این محصول و Thunderbolt 3 تجهیز گردیده است. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به چیپست سری اسکای‌لیک اینتل، نمایشگری با وضوح تصویر بالاتر نسبت به نسل قبلی، 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع SSD و سنسور تاچ آی دی اشاره کرد.

اما در سوی دیگر آی مک 2016 نیز احتمالا در دو نسخه 21.5 و 27 اینچی تولید گردیده است، با این حال همان‌طور که گفته شد تاریخ عرضه آن‌ها کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هواداران مک بوک پرو چندین سال است که در انتظار یک ارتقای بزرگ در محصول مورد علاقه خود هستند بنابراین انتظار می‌رود رویداد بعدی اپل که فردا عصر برگزار می‌شود توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کند.

1395-08-05

دیدگاهتان را بنویسید