ایرپاد اپل تحت هجوم لی اکو (LeEco) قرار گرفت

لی اکو باز هم به جنگ اپل رفت ؛ این بار ایرپاد اپل مورد هجوم قرار گرفت

طعنه دوباره لی اکو به اپل ؛ این بار ایرپاد اپل مورد هجوم قرار گرفت

همین چند روز پیش بود که شرکت لی اکو (LeEco) با انتشار تیزری تبلیغاتی که در آن لوگوی سیب شرکت اپل توسط باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی جدید لی اکو با نام لی اکو لی پرو 3 (LeEco Le Pro 3) له شده بود، شرکت اپل را مورد تمسخر قرار داد. اما حالا این شرکت چینی با انتشار تیزری جدیدتر، به جنگ با ایرپاد اپل رفته است.

لی اکو این بار ایرپاد اپل را مورد هجوم قرار داده است

کمپانی چینی لی اکو (LeEco) به ساخت گوشی‌های اندرویدی با مشخصاتی در حد یک گوشی رده بالا و قیمتی در حد یک گوشی میان رده مشهور است. همانطور که قبلا در خبرها خواندید، انتظار می‌رود تا چند روز آینده (احتمالا 31 شهریور) گوشی لی اکو لی پرو 3 (LeEco Le Pro 3) از سوی این شرکت چینی معرفی گردد. طبق شایعات رسیده، نسخه پرمیوم این گوشی مجهز به 8 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 821 خواهد بود که این روزها این سخت افزار را در گوشی‌های رده بالا شاهد هستیم.

این شرکت پس از به نمایش گذاشتن پوستری که در آن قدرت باتری 5000mAh خود را به رخ رقبایش بالاخص اپل کشیده بود، اخیرا با انتشار یک پوستر تبلیغاتی دیگر، ایرپاد اپل را هدف هجوم قرار داده است. در این پوستر، لی اکو سعی کرده است که نشان دهد ایرپاد اپل در مقابله با استاندارد صوتی CDLA لی اکو در جایگاه دوم قرار دارد. تکنولوژی CDLA در هدفون‌ها و ایرفون‌هایی که به USB-C متصل می‌شوند، استفاده می‌گردد و این بدین معناست که در گوشی لی اکو لی پرو 3 جک 3.5 میلیمتری هدفون حذف شده است. این پوستر تبلیغاتی همچنین مشخص کرده است که تاریخ معرفی این گوشی 21 سپتامبر (31 شهریور) خواهد بود.

این حمله لی اکو به ایرپاد اپل به نظر کمی مهربانانه‌تر از قبل است. سال گذشته لی اکو در تیزری تبلیغاتی، شرکت اپل را با هیتلر مقایسه نمود و به نوعی آنها را متهم به دیکتاتوری در دنیای تکنولوژی کرد.

«استاندارد صوتی جدید CDLA به همراه اولین هدفون‌هایی که از این استاندارد استفاده خواهند کرد، در راه است. با جک 3.5 میلیمتری هدفون، صدای ناخوشایند آنالوگ و افت کیفیت صدای دیجیتال به دلیل عدم تطابق جک هدفون و سوکت گوشی، خداحافظی کنید. ما با جایگزینی جک 3.5 میلیمتری گوشی با پورت USB-C رویکردی انقلابی را در صدای گوشی بوجود خواهیم آورد تا دوستداران موسیقی از شنیدن آن بیشتر از پیش لذت ببرند.» – لی اکو

لی اکو باز هم به جنگ اپل رفت ؛ این بار ایرپاد اپل مورد هجوم قرار گرفت

1395-06-29

دیدگاهتان را بنویسید