با پروژکتور لیزری دل یک نمایشگر 100 اینچی 4K HDR داشته باشید

پروژکتور لیزری دل

با پروژکتور لیزری دل یک نمایشگر 100 اینچی 4K HDR داشته باشید

کمپانی آمریکایی دل از یک ویدیو پروژکتور گران قیمت رونمایی کرد. پروژکتور لیزری دل (Dell Advanced 4K Laser Projector) قادر به نمایش محتوا بر روی نمایشگر 100 اینچی 4K HDR است. این پروژکتور برای انتقال تصاویر به جای لامپ، از لیزر استفاده می‌کند.

اگر همیشه رویای داشتن یک تلویزیون 80 اینچی با وضوح 4K را داشتید اما هیچگاه از پس هزینه‌ی 10 هزار دلاری آن بر نمی‌آمدید، پروژکتور لیزری دل می‌تواند بهترین چاره‌ی کار شما باشد. پروژکتور لیزری دل به نام “Dell Advanced 4K Laser Projector” ارائه کننده یک نمایشگر 100 اینچی عظیم الجثه 4K با پشتیبانی از محتوای HDR است. در واقع شما می‌توانید آن را در نزدیکی یک دیوار صاف قرارداده و از تماشای یک فیلم سینمایی با کیفیت 4 کی لذت ببرید.

پروژکتور لیزری دل

دل اشاره می‌کند که از این پروژه در درجه اول برای دفاتر کاری و یا کلاس های درس استفاده خواهد شد که می‌تواند یک نمایشگر 100 اینچی به معنای واقعی برای تعداد زیادی از کاربران مفید باشد. با این حال، پروژکتور لیزری دل مزیت‌های متعددی را برای تکمیل یک اتاق نشیمن عالی نیز دارد. پروژکتورها معمولا نیازمند فاصله‌ی زیادی با دیوار هستند تا بتوانند تصویر مورد نظر را بر روی آن به نمایش بگذارند، اما این مدل از فضای پرتاب فوق‌العاده کوتاهی برخوردار است؛ این بدان معناست که شما با قرار دادن آن در فاصله 4 اینچی از یک دیوار، می‌توانید در مساحتی به طول 100 اینچ، یک تصویر 4K را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های این پروژکتور آمریکایی، استفاده آن از لیزر به جای لامپ است. در پروژکتورهای لامپی شما باید هر از چند گاهی لامپ بسیار گران قیمت آن‌ها را تعویض کنید، ولی این پروژکتور لیزری نیازی به تعویض قطعه‌ای نخواهد داشت. دل متعهد شده است که اگر 5 روز در هفته و روزانه به مدت 8 ساعت از این پروژکتور استفاده کنید، عمر مفید آن چیزی حدود 10 سال خواهد بود. قطعا اگر استفاده‌ی شما کمتر از آن هم باشد، می‌توانید عمر طولانی‌تری را برای پروژکتور خود فراهم آورید.

قیمت پروژکتور لیزری دل

از جمله مشخصات فنی این پروژکتور ساخت Dell باید به نرخ تجدید 120 هرتزی و توانایی نمایش محتوا از چهار ورودی مختلف از طریق یک اتصال شبکه اشاره کرد. در اینجا همچنین پشتیبانی از بلوتوث به عنوان خروجی بی سیم صوتی و یک درگاه USB برای پخش محتوای مدیا به صورت مستقیم توسط خود دیوایس نیز به چشم می‌خورد. دل می‌گوید قیمت این ویدیو پروژکتور لیزری 5.999 دلار بوده و از امروز نیز در ایالات متحده به فروش می‌رسد.

1396-03-29

دیدگاهتان را بنویسید