برنامه Amplify ابزاری برای پخش همزمان یک موزیک در چند گوشی

برنامه Amplify

برنامه Amplify ابزاری کاربردی برای پخش همزمان یک موزیک در چند گوشی !

حتما برای شما هم پیش آمده که در یک مهمانی برای پخش موسیقی مورد نظر خود نیاز به اسپیکر داشته باشید یا بخواهید آهنگی را به صورت همزمان از چند گوشی موبایل پخش کنید. شاید در عمل، تهیه کردن وسیله‌ای برای پخش موسیقی یا ساکت کردن افراد حاضر در محل کار بسیار سختی باشد. اما برنامه Amplify می‌تواند به آسان‌ترین شکل ممکن، شما را به مقصودتان برساند.

توسعه‌دهندگان برنامه Amplify با تکیه بر تکنولوژی، کار را برای ما راحت کرده‌اند. جیمی هویل (Jamie Hoyle)، یکی از توسعه دهندگان نرم افزار Amplify، پیش از معرفی آن در رویداد تک کرانچ دیسراپت (TechCrunch Disrupt) شهر لندن با اشاره به مشکلاتی که بسیاری از کاربران در مهمانی‌ها دارند، از توانایی‌های این اپلیکیشن و امکان پخش موسیقی به صورت همزمان از طریق تمام گوشی های هوشمند حاضر در محل سخن گفت.

برخی از قسمت‌های برنامه Amplify به صورت متن باز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

کافی‌ست از طریق مرورگر گوشی یا تبلت خود وارد سرویس آنلاین Amplify شوید تا دستگاه شما مشغول پخش موسیقی مورد نظر شود. بدون شک برنامه Amplify نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای اسپیکرهای قدرتمند Sonos باشد، اما تصور کنید آهنگ مورد نظر شما به صورت همزمان از طریق تمام گوشی های هوشمند حاضر در محل پخش شود. در این صورت شاید امکان مقایسه آن با اسپیکرها وجود داشته باشد.

با اینکه برنامه Amplify ایده بسیار جذابی دارد، اما به این زودی‌ها نمی‌توانیم شاهد ورود آن به دنیای بزرگ اپلیکیشن ها باشیم. در حال حاضر جیمی هویل و دو نفر دیگر از توسعه‌دهندگان Amplify در شرکت Harefoot Logistics مشغول به کار هستند و همین موضوع می‌تواند کار توسعه این نرم افزار را به تعویق بیندازد. اما خبر خوب این است که سازندگان می‌خواهند برخی از قسمت‌های اپلیکیشن جذاب خود را به صورت متن باز در اختیار کاربران قرار دهند.

1395-09-17

دیدگاهتان را بنویسید