بنچمارک آنتوتو اچ تی سی یو 11 ؛ بیشترین امتیاز در خرداد ماه و بالاتر از آیفون 7 پلاس

بنچمارک آنتوتو اچ تی سی یو 11

بنچمارک آنتوتو اچ تی سی یو 11 ؛ بیشترین امتیاز در خرداد ماه و بالاتر از آیفون 7 پلاس

بنچمارک آنتوتو اچ تی سی یو 11 (HTC U11) در خرداد 96 نشان می‌دهد این گوشی حتی از آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 8 نیز عملکرد قدرتمندانه‌تری را داشته است.

نتایج بنچمارک آنتوتو سومین ماه از سال 96 (ماه مه 2017) اطلاعات بسیار جذابی را ارائه می‌کند. این ماه، نخستین باری بود که دیگر آیفون 7 پلاس اپل (سریع‌ترین دیوایس آی او اسی تاریخ) دیگر در صدر جدول سریع‌ترین گوشی های هوشمند سراسر جهان نبود.

بنچمارک آنتوتو اچ تی سی یو 11 نشان می‌دهد که این گوشی موفق شده با امتیاز 180.079 بالاتر از آیفون 7 پلاس اپل که امتیاز 174.299 را به نام خود ثبت کرده، قرار گیرد. پس از آن نیز شیائومی می 6 با امتیاز بیش از 172 هزار در رده سوم قرار گرفته و گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز با امتیازی نزدیک به آن در رده‌های بعدی قرار دارند.

بنچمارک آنتوتو اچ تی سی یو 11

متوسط امتیازهای بنچمارک آنتوتو در اردیبهشت / خرداد 96

این درحالیست که یک ماه پیش از آن، آیفون 7 در بالاتر از شیائومی می 6 و دو گوشی گلکسی اس 8 قرار گرفته بود. در واقع نسخه اصلی آیفون 7 اپل با کاهش متوسط امتیاز مواجه شده است که یک اتفاق رایج پس از به روزرسانی‌های نرم افزاری است. به طور واضح‌تر این بنچمارک نشان می‌دهد که نمرات UX و حالت تک هسته‌ای آیفون 7 به خاطر آپدیت آی او اس 10.3 با کاهش همراه بوده‌اند.

بنچمارک آنتوتو اچ تی سی یو 11 نشان از عملکرد عالی این گوشی دارد

نکته جالب دیگری که این بنچمارک نشان می‌دهد، کاهش شکاف در عملکرد بین گوشی های اندرویدی و آیفون ها است که طی چند سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم. بنچمارک آنتوتو اچ تی سی یو 11 کاربران اندرویدی را به عملکرد مثبت پلتفرم گوگل با سخت افزار گوشی امیدوار کرده است و بدون شک در سال‌های آتی ما شاهد تراشه‌های قدرتمندتر و کارآمدتر نیز در گوشی های هوشمند خواهیم بود که می‌تواند این رقابت را جذاب‌تر از هر زمان دیگری کند. ممکن است برای برخی این سوال پیش آید که آیا گوشی ها در آینده باز هم نیازمند قدرت و سرعت بیشتری هستند؟ جواب این سوال را می‌توانیم در مقاله‌ای جداگانه به شکل کامل شرح دهیم.

1396-04-11

دیدگاهتان را بنویسید