بهترین استفاده ممکن از گجت بی‌خاصیتی با نام فیجت اسپینر (ویدیو)

فیجت اسپینر

بهترین استفاده ممکن از گجت بی‌خاصیتی با نام فیجت اسپینر (ویدیو)

فیجت اسپینر گجتی است که خیلی زود از اوج به زیر کشیده شد و محبوبیتش را از دست داد. یک کاربر یوتیوب بسیار خلاق توانست بهترین استفاده ممکن از فیجت اسپینرها را نشان بدهد که همان پرتاب کردن آن‌ها به درون سطل زباله است!

فیجت اسپینر با ادعای کمک به کاهش استرس عرضه شد، اما کاربرانی که حتی یک عدد از انواع آن‌ را خریداری کرده‌اند عقیده دارند در دست گرفتن این گجت و چرخاندن آن، خیلی زود تبدیل به عادتی بد شده و تنش و استرس را برای کاربر به ارمغان می‌آورد!

برخی برای بهره بردن از فیجت اسپینر، نسخه بلوتوث‌دار و قابل اتصال به گوشی هوشمند آن را معرفی کردند و برخی دیگر، به ساخت فیجت فون (ترکیبی از گوشی موبایل و فیجت اسپینر) پرداختند. اما باید اعتراف کنیم هیچ‌کدام یک به اندازه میز Kaplamino مناسب نبوده است!

کاربرد صحیح فیجت اسپینر

این نخستین مرتبه‌ای نیست که Kaplamino به عنوان یک یوتیوبر خلاق اقدام به ساخت چنین میزی کرده و کاربران با ایده‌های متفکرانه او به خوبی آشنا هستند. این میزها، ترکیبی از اشیای مختلف بوده و در ابتدا همگی در حالت سکون قرار دارند، اما بعد از حرکت یک قطعه، دیگری نیز به واسطه آن به حرکت در آمده و این انرژی همینطور پیش‌ می‌رود، به این معنی که هر بخش، بخش دیگری را حرکت می‌دهد تا میز به یک وضعیت نهایی برسد.

فیجت اسپینر

میز جدید Kaplamino پیام بسیار جالبی دارد. همانطور که گفتیم، حرکت قطعات میز از جایی شروع شده و در نهایت در نقطه‌ای دیگر به پایان می‌رسد. هدف اصلی این مرتبه انداختن یک فیجت اسپینر به درون سطل زباله است که عقیده سازنده میز نسبت به بی‌استفاده بوده این گجت را نشان می‌دهد. این در حالی است که وی بهترین استفاده ممکن را از این گجت برده است!

در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل میز جدید Kaplamino را مشاهده کنید. آیا شما می‌توانید کاربرد بهترین برای فیجت اسپینرها تعریف کنید؟

1397-01-06

دیدگاهتان را بنویسید