بهترین اپراتور موبایل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

بهترین اپراتور موبایل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

کاربران گجت نیوز با شرکت در نظرسنجی هفته گذشته، معیارهای خود را برای انتخاب بهترین اپراتور موبایل اعلام کردند. در ادامه، نتایج را مشاهده می‌کنید.

امروزه در سرتاسر جهان، سه عامل سرعت ارسال و دریافت اطلاعات، قیمت اینترنت و پوشش مناسب، مهمترین ویژگی‌های یک اپراتور تلفن همراه جهت بهتر بودن به حساب می‌آیند. بدون شک، این عوامل در ایران نیز مد نظر کاربران قرار گرفته و باعث می‌شود تا شرایط برای انتخاب بهترین اپراتور موبایل برای گوشی هوشمند فراهم باشد.

بر اساس نظرسنجی هفته گذشته، از نظر کاربران گجت نیوزی، «سرعت اینترنت» با نزدیک به 40 درصد آرا، مهمترین عاملی‌ست که یک اپراتور موبایل می‌بایست داشته باشد. «پوشش مناسب» با 31 درصد آرا و «قیمت و هزینه ماهیانه» نیز با 29 درصد در رتبه‌های بعدی لیست ما قرار گرفته‌اند.

بهترین اپراتور موبایل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

البته با مشاهده نظرات و دیدگاه‌های مطرح شده توسط کاربران، به این نتیجه می‌رسیم که اپراتوری می‌تواند لقب بهترین اپراتور موبایل را یدک بکشد که هر سه مورد را در سطح قابل قبولی پوشش دهد. قطعا سرعت بالا بدون پوشش مناسب، یا پوشش مناسب بدون در نظر گرفتن دخل و خرج کاربران، نمی‌تواند به موفقیت یک شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنت همراه بیانجامد.

این سه مورد هر سه تاش مکمل همدیگه است. هر کدوم از اپراتورها یکی‌شو داشته باشه [و] اون دوتا دیگه [رو نداشته باشه] به درد نمیخوره.

میثم، کاربر گجت نیوز

به نظر شما، کدام‌یک از اپراتورهای فعلی تلفن همراه در ایران، توانسته هر سه معیار را با کیفیت بالایی ارایه دهد؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

1396-05-23

دیدگاهتان را بنویسید