تبلت سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 625 در گیک بنچ دیده شد

تبلت سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 625 در گیک بنچ دیده شد

اگر قصد حرید یک تبلت میان رده دارید، شاید بهتر باشد کمی بیشتر منتظر بمانید، زیرا بر اساس خبرها و شایعات جدید شرکت سامسونگ در حال طراحی و تولید یک تبلت در این سطح است. این خبرها از موارد دیده شده اخیر در وب سایت بنچمارک گیک بنچ نشات گرفته و نشان می‌دهد که یک تبلت جدید با نام مدل SM-T587P از سوی سامسونگ در راه است. این تبلت سامسونگ احتمالا در سری گلکسی تب E این شرکت کره ای قرار خواهد گرفت. 

یک تبلت جدید با نام مدل SM-T587P از سوی سامسونگ در راه است. این تبلت سامسونگ احتمالا در سری گلکسی تب E قرار خواهد گرفت

این مورد از آن جایی بروز داد شد که نسخه قبلی تبلت سامسونگ در سری گلکسی تب E، دارای چنین اسم مدلی بود. اما از نظر سخت افزاری این مدل با نسخه های قبلی در این سری چه تفاوت هایی خواهد داشت؟ متاسفانه موارد زیادی در این حوزه توسط بنچمارک گیک بنچ افشا نشده است اما خوشبختانه حداقل می‌دانیم که این محصول جدید از تراشه اسنپدراگون 625 شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد. بنابراین می‌توان این طور نتیجه گیری کنیم که این شرکت دوباره در حال تولید یک محصول میان یا پایین رده است.

هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی در مورد میزان حافظه رم یا ابعاد نمایشگر این تبلت به بیرون درز نکرده است. اما در هر صورت شاید بهتر باشد بدانید که نسخه قدیمی در این سری، از میزان حافظه رم 1.5 گیگابایتی استفاده می کرد. احتمالا یا این که شرکت سامسونگ میزان حافظه رم این تبلت را تغییر نخواهد داد و این میزان دوباره بر روی همان عدد 1.5 باقی خواهد ماند یا این که افزایش یافته و به دو گیگابایت خواهد رسید. علاوه بر آن اطلاعات دیگری نظیر برخورداری از نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو نیز برای این تبلت سامسونگ به چشم می‌خورد.

هنوز هیچ اطلاعات خاصی در مورد زمان معرفی این تبلت و همچنین فروش منطقه ای آن، توسط سامسونگ به بیرون درز نکرده است. در هر صورت به منظور انتشار خبرها جدید در مورد این تبلت در آینده نزدیک، آمادگی خواهیم داشت.

1395-06-22

دیدگاهتان را بنویسید