تبلت های سری گلکسی تب اس 3 سامسونگ اوایل سال 2017 معرفی می‌شوند

تبلت های سری گلکسی تب اس 3 سامسونگ

تبلت‌های سری گلکسی تب اس 3 سامسونگ اوایل سال 2017 معرفی و عرضه خواهند شد

یک ماه پیش انتظار می‌رفت که شرکت سامسونگ طی مراسم IFA 2016 از تبلت های اندرویدی جدید خود رونمایی کند؛ اما این اتفاق رخ نداد. هم اکنون خبرها حاکی از آن است که تبلت های سری گلکسی تب اس 3 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S3) اوایل سال میلادی آینده معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی وب سایت Sam Mobile، سامسونگ در نظر دارد تبلت های جدید سری تب اس 3 را در سه ماهه اول سال 2017 میلادی معرفی کند. در نتیجه تا پایان سال میلادی کنونی هیچ تبلت اندرویدی جدیدی از این شرکت کره ای به بازار عرضه نخواهد شد.

 تبلت های سری گلکسی تب اس 3 سامسونگ در دو نسخه عرضه خواهند شد

البته بهتر است بدانید که گمانه زنی ها در مورد تبلت های سری گلکسی تب اس 3 سامسونگ  به همین جا ختم نمی‌شود. بر اساس شایعات منتشر شده، دو نسخه از این سری وارد بازار خواهد شد. یکی از آنها با اسم مدل SM-T820 تنها دارای وای فای بوده و دیگری نیز که فعلا با اسم مدل SM-T825 شناخته می‌شود، وای فای به همراه LTE خواهد داشت. احتمالا هر دو نسخه از نمایشگری به ابعاد 9.7 اینچ با دقت 1536 × 2048 پیکسل استفاده کنند. گرچه این موارد هنوز رسما تایید نشده‌اند. علاوه بر آن هنوز اطلاعات دیگری از این سری تبلت ها منتشر نشده است. اما در هر صورت احتمال می‌دهیم که همانند نسخه پیشین از فریمی فلزی و بسیار باریک برخوردار باشند.

از آن جایی که نسخه پیشین در بازارهای کشورهای مختلفی در دسترس کاربران قرار گرفت، احتمال می‌دهیم این موضوع برای تبلت های این سری نیز صادق باشد و سامسونگ آنها را به مناطق مختلفی عرضه کند.

آیا شما نیز از جمله کسانی خواهید بود که یکی از تبلت های سری گلکسی تب اس 3 سامسونگ را در اوایل سال میلادی آینده خریداری می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید