تست مقاومت 2007 iPhone در برابر خمیدگی، خراش و آتش

تست مقاومت 2007 iPhone در برابر خمیدگی، خراش و آتش

تست مقاومت 2007 iPhone ؛ شکنجه اولین آیفون در آستانه معرفی پرچمدار بعدی اپل (ویدیو)

اگر به دنیای اسمارت فون‌ها علاقه‌مند باشید، احتمال کمی وجود دارد که زَک نلسون و کانال JerryRigEverything را نشناسید. زک در جدیدترین اقدامش، ویدیویی از تست مقاومت 2007 iPhone را در آستانه ده ساله شدن آیفون، منتشر کرده است.

اگر با کانال JerryRigEverything آشنا نیستید، باید بدانید که زک در ویدیوهایی که در این کانال منتشر می‌کند، گوشی‌های مختلف را مورد شدیدترین آزمایش‌ها، که لفظ شکنجه آنقدرها هم برایشان نامناسب نیست، قرار می‌دهد. زک نلسون دستانی قوی دارد که تاکنون اسمارت فون‌های زیادی را خم کرده‌اند. او علاوه بر خم کردن، تلفن‌های همراه را با شعلهی فندک می‌سوزاند و بدنه‌ی آن‌ها را که با دقت و سلیقه‌ی بسیاری طراحی شدهاند، خط خطی می‌کند.

در ویدیوی تست مقاومت 2007 iPhone ، زک ده سال پس از معرفی اولین آیفون و در آستانه پرده‌برداری از جدیدترین پرچمدار اپل، آیفون 8، گجتی که اکنون کلاسیک محسوب می‌شود و به اعتقاد بسیاری به موزه تعلق دارد را به آزمون ‌گذاشت.

تست مقاومت 2007 iPhone نشان داد که بدنه اولین iPhone ،که زمانی با نام غیررسمی iPhone 2G هم شناخته می‌شد، در مقابل تیغ تیز کاتر آنقدرها هم مقاوم نیست؛ اما تست خمش، به نوعی آبروی پدر اسمارت فون‌های اپل را خرید! بهتر است که بیش از این اتفاقات داخل ویدیو را شرح ندهیم؛ این شما و این هم تست مقاومت 2007 iPhone :

ویدیوی تست مقاومت 2007 iPhone

1396-03-06

دیدگاهتان را بنویسید