تصویری از خشاب سیم‌کارت آیفون 8 اپل با رنگ طلایی منتشر شد

تصویری از خشاب سیم‌کارت آیفون 8 اپل با رنگ طلایی

تصویری از خشاب سیم‌کارت آیفون 8 اپل با رنگ طلایی منتشر شد

یک هفته تا رونمایی اهالی کوپرتینو از گوشی آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) باقی مانده و حالا تصویری از خشاب سیم‌کارت آیفون 8 اپل با رنگ طلایی منتشر شده است.

آیفون‌های شرکت اپل هم‌اکنون در 5 رنگ‌بندی مختلف در بازار به چشم می‌خورند اما گفته می‌شود این کمپانی تعداد رنگ‌بندی در آیفون 8 خود را کمتر خواهد کرد تا حس خاص بودن این محصول حفظ شود. بنابر گزارشاتی که اخیرا در فضای وب منتشر شده‌اند، یکی از نسخه‌های آیفون 8 اپل با رنگ طلایی سرخ‌گونه از راه می‌رسد و امروز با انتشار تصویری از خشاب سیم‌کارت آیفون 8 این شایعات تا حدی تایید شده است.

بنجامین گسکین (یکی از نویسندگان 9to5Mac) در جدیدترین توییت خود تصویری از خشاب سیم‌کارت آیفون 8 را در رنگ طلایی منتشر کرد. رنگ طلایی این قطعه به نسبت آیفون‌های گلد کنونی بازار کمی به مشکی متمایل است؛ البته شاید میزان نور به هنگام گرفته شدن عکس از این محصول تاثیرگزار بوده باشد.

همانطور که گفتیم شاید رنگ طلایی سرخ‌گونه یکی از روش‌هایی باشد که اهالی کوپرتینو به وسیله آن بخواهند آیفون جدید خود را در رویداد هفته آینده نسبت به نسخه‌های دیگر متمایز کنند. حتی این امکان وچود دارد که این رنگ‌بندی جدید و خاص را در همه آیفون‌هایی که هفته بعد رونمایی می‌شوند، مشاهده کنیم. اما هنوز نمی‌توان در این زمینه به جمع‌بندی کامل رسید.

همانطور که گفتیم هنوز یک هفته تا برگزاری رویداد اختصاصی اهالی کوپرتینو و رونمایی از آیفون 8 اپل و سایر آیفون‌ها باقی مانده است و تا آن موقع شایعات ضد و نقیض بیشتری در فضای وب منتشر خواهند شد.

1396-06-14

دیدگاهتان را بنویسید