تصویر و اطلاعاتی از گوشی‌های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس منتشر شد

تصاویر و اطلاعات جدیدی از موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس منتشر شد (2)

تصویر و اطلاعاتی از گوشی‌های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس منتشر شد

امروز اطلاعات و تصویری از گوشی های موتو جی 5 (Moto G5) و موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) موتورولا منتشر شد. این عکس که بیشتر شبیه به یک اسکرین شات است تنها بخش جلویی این دو محصول را به نمایش می‌گذارد. 

البته این تمام داستان نبود؛ مشخصات فنی موتو جی 5 (Moto G5) و موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) نیز در سطح رسانه‌ای منتشر شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس

بر اساس موارد لو رفته، هر دو گوشی از یک تراشه هشت هسته‌ای استفاده خواهند کرد. علاوه بر آن موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس موتورولا به صفحه نمایشی با ابعاد 5.5 اینچ مجهز خواهند شد. این نمایشگر دارای دقت تصویر فول اچ دی (1080p) خواهد بود. دوربین سلفی هر دو گوشی دارای حسگری با دقت 5 مگاپیکسل بوده و از طرفی هر دو محصول از فناوری شارژ سریع Turbo charging بهره‌مند خواهند بود.

تصاویر و اطلاعات جدیدی از موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس منتشر شد (1)اما این دو گوشی از نظر مشخصات فنی دارای تفاوت‌هایی نیز هستند؛ برای مثال جی 5 از دوربین اصلی با دقت 13 مگاپیکسل استفاده می‌کند. این در حالی است که نسخه پلاس این گوشی از دوربین اصلی با دقت 16 مگاپیکسل بهره‌مند خواهد بود. میزان حافظه داخلی پیشفرض دو گوشی نیز متفاوت خواهد بود؛ موتو جی 5 تنها در نسخه 16 گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. اما در سمت دیگر، موتو جی 5 پلاس در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی قابل خریداری خواهد بود. جالب است بدانید که تنها موتو جی 5 پلاس به حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت مجهز خواهد شد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، گوشی های موتو جی 5 و موتو جی 5 پلاس موتورولا  در تاریخ هشتم ماه مارس (هجدهم اسفند ماه) رسما معرفی خواهند شد. البته هنوز اطلاعات دقیقی از عرضه انحصاری این دو محصول به بازار منطقه‌ای خاص منتشر نشده است. لازم به ذکر نیست که هنوز هیچ کدام موارد ذکر شده توسط کمپانی موتورولا تایید نشده است. بنابراین تا انتشار اطلاعات رسمی، این دسته از خبرها را با چاشنی شایعه بپذیرید.

1395-09-14

دیدگاهتان را بنویسید