تماشا کنید: شارژ بی سیم گوشی های هوشمند با پایه شارژ AutoDock

پایه شارژ AutoDock

تماشا کنید: شارژ بی سیم گوشی های هوشمند با پایه شارژ AutoDock

معمولا شرکت‌هایی که محصولات خود را با پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم روانه بازار می‌کنند، یک داک مخصوص نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوان از این تکنولوژی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. اما شاید هیچ‌ کدام از آنها به اندازه پایه شارژ AutoDock که اخیرا ایده آن در وب‌سایت کیک استارتر مطرح شده است، کارآمد نباشند.

یکی از اصلی‌ترین دلایل توسعه تکنولوژی شارژ بی سیم، خلاص شدن از شارژرهای سنتی و کابل‌های معمولا بی کیفیت آنها است که بعد از مدتی خراب می‌شوند. اما پایه شارژ AutoDock حتی استفاده از این تکنولوژی را نیز آسان کرده و کاربران برای شارژ گوشی خود کافی‌ست آن را در محل مورد نظر قرار داده و به بازوهای کوچک این داک، اجازه دهند که گوشی را در محل صحیح خود قرار دهد.

در پایه شارژ AutoDock سوکت‌های مختلفی همچون یو اس بی نوع C، میکرو یو اس بی و لایتنینگ وجود دارد تا بتوان گوشی های هوشمند مختلف را به کمک آن شارژ کرد. هرچند، این داک هم مثل محصولات دیگر، مشکلات خاص خود را دارد. در واقع AutoDock تنها از گوشی هایی با صفحه نمایش 5 تا 6 اینچی که پورت آن در قسمت وسطی قرار گرفته است، پشتیبانی می‌کند.

پایه شارژ AutoDock

با اینکه در این داک از دو بازوی کوچک برای ثابت نگه داشتن گوشی استفاده می‌شود، اما کاربران با لمس بخش راستی AutoDock می‌توانند گوشی موبایل را بدون هیچ زحمتی از آن جدا کنند. از دیگر ویژگی‌های جذاب این داک شارژ جدید نیز می‌توان به پشتیبانی از سیستم شارژ سریع “Quick Charge” شرکت کوالکام و امکان ارسال فایل به کامپیوتر اشاره کرد.

اینکه واقعا کاربران به چنین پایه‌ای برای شارژ بی سیم تلفن هوشمند خود نیاز داشته باشند یا نه، بحث جداگانه‌ای دارد؛ اما جیسون کازنیکی (Jason Kuznicki)، خالق پایه شارژ AutoDock، تا کنون 20 هزار دلار برای ساخت این محصول جدید جمع‌آوری کرده است و به زودی آن را با قیمت 39 تا 49 دلار روانه بازار می‌‌کند.

ویدیوی رسمی معرفی پایه شارژ AutoDock

1396-02-03

دیدگاهتان را بنویسید