توییتر محدودیت کاراکتری را برای همه کاربران به 280 کاراکتر افزایش داد

توییتر

توییتر محدودیت کاراکتری را برای همه کاربران به 280 کاراکتر افزایش داد

توییتر تعداد کاراکترهای مجاز هر توییت را برای همه کاربران در سراسر جهان افزایش داده و از امروز تمامی افراد می‌توانند توییت‌های خود را با 280 کاراکتر ارسال کنند.

از امروز توییتر محدودیت 140 کاراکتری را برای کلیه کاربران خود به 280 کاراکتر تغییر داده است. این پلتفرم جدید در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران از جمله افراد مشهور آزمایش شد. این دوره آزمایشی حدود 6 هفته به طول انجامید و حالا Twitter به طور رسمی و برای همه کاربران خود، تعداد کاراکترهای مجاز هر پیام را به 280 کاراکتر افزایش داد.

در طول مدتی که 280 کاراکتری شدن توییت‌ها به صورت آزمایشی برای برخی کاربران فعال شده بود، توییتر توانست اطلاعات جالبی را به دست آورد. طبق اطلاعات به دست آمده در این بازه زمانی، تنها 5 درصد از توییت‌های ارسال شده بیش از 140 کاراکتر داشتند و فقط 2 درصد آن‌ها دارای بیشتر از 190 کاراکتر بودند. این یک واقعیت است که بسیاری از کاربران توییتر خیلی تمایلی به خواندن توییت‌های طولانی‌تر ندارند.

توییتر

دلیل افزایش تعداد کاراکترهای مجاز در توییتر

استدلال توییتر برای افزایش تعداد مجاز کاراکترها این است که افراد بتوانند نظرات و حرف‌های خود را با تعداد کلمات بیشتر و با جزئیات کامل‌تر بیان کنند. البته کاربران کشورهای شرق آسیا مانند چین، کره و ژاپن می‌توانند به راحتی با همان تعداد کاراکتر محدود نیز نظرات خود را بیان کنند و شاید افزایش تعداد کاراکترها به 280 اهمیت چندانی برای آن‌ها نداشته باشد.

در هر صورت کاربرانی که محدودیت کاراکتری آن‌ها در توییتر افزایش پیدا کرده است می‌توانند نشان‌گر دایره‌ای جدید برای محاسبه تعداد کاراکترها را در توییت‌های خود مشاهده کنند.

1396-08-17

دیدگاهتان را بنویسید