خرید شارژ ایرانسل با روشی ساده و متفاوت

خرید شارژ ایرانسل

روش آسان و متفاوت خرید شارژ ایرانسل

با گسترش اینترنت و امکانات الکترونیکی، ده ها روش برای خرید شارژ ایرانسل وجود دارد که می توان از هر یک از روش های فیزیکی مثل سوپر مارکت ها، دکه ها، خدمات کامپیوتری و موبایل و نمایندگی های ایرانسل و روش های الکترونیکی مانند وب سایت های فروش شارژ ایرانسل، کد های بانک ها و اپراتور ها، دستگاه های خودپرداز و کارت خوان ها و اینترنت بانک، جهت خرید شارژ ایرانسل اقدام نمود.

امروزه، دیگر روش های الکترونیکی خرید شارژ به دلیل راحتی و در دسترس بودن، جای روش های خرید کارت شارژ فیزیکی را گرفته اند یکی از بهترین روش های الکترونیکی خرید شارژ ایرانسل، به جز بانک ملی(echargecard.bmi.ir) و echarge.ir، استفاده از وب سایت های معتبر فروش شارژ ایرانسل مانند mahancharge.com می باشد.
همچنین،می توان از کد دستوری USSD جهت خرید شارژ ایرانسل از ماهان شارژ ، به صورت ستاره، هفت، هشت، نه، ستاره هزار مربع(#1000*789*) استفاده نمود که هیچ گونه نیازی به اینترنت یا گوشی هوشمند ندارد.

در هر دو حالت بالا(USSD و وب سایت) ، امکان خرید شارژ مستقیم ایرانسل نیز، فراهم شده است.

با وجود سایت خود اپراتور ها و بانک ها و کد های آسان، چه دلیلی برای خرید از سایر سایت ها وجود دارد؟

علت این است که خرید از سایر وب سایت های فروش شارژ، موجب توزیع شدن سود حاصل از فروش شارژ در بین همه فروشندگان شارژ می شود و از آنجا که اکثر صاحبان فروشگاه اینترنتی شارژ، نمایندگان معتبر ولی شخصی هستند، باعث توزیع درامد به شکل عادلانه تری در بین این فروشندگان می شود.

پایان رپورتاژ آگهی/

1395-09-03

دیدگاهتان را بنویسید