خودروی سدان GLM G4 معرفی شد؛ سوپر خودروی الکتریکی از سرزمین آفتاب

خودروی سدان GLM G4

خودروی سدان GLM G4 معرفی شد؛ سوپر خودروی الکتریکی از سرزمین آفتاب

کمپانی ژاپنی GLM از خودروی الکتریکی خود رونمایی کرد. خودروی سدان GLM G4 ابر خودرویی سریع و با کیفیت است که در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 معرفی شد و توانست نظر کارشناسان صنعت خودرو را به خود جلب کند.

کمپانی خودروسازی Green Lord Motors که به اختصار GLM خوانده می‌شود، توسط مدیرعامل سابق سونی با نام نوبایوکی ایدی (Nobuyuki Idei) تأسیس شد و به دلیل تولید محصولات با کیفیت، کارآمد و سطح بالا به تسلای ژاپنی معروف شده است. در جریان نمایشگاه خودروی پاریس 2016 این کمپانی از سوپر سدان G4 رونمایی نمود. کمپانی هلندی Savage Rivale در ساخت این خودرو با GLM همکاری کرد و نتیجه این همکاری تبدیل به خودرویی شد که شباهت زیادی به خودروی بنزینی Savage Rivale با نام GTR دارد. البته تفاوت‌هایی نیز بین این دو خودرو مشاهده می‌شود از جمله اینکه در GTR از یک پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری استفاده شده است.

خودروی سدان GLM G4

عملکرد مناسب خودروی سدان GLM G4 در زمینه فنی موتور

خودروی سدان GLM G4 مجهز به دو پیشرانه الکتریکی است که توانایی تولید قدرت 540 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن متر را دارد. G4 شتاب صفر تا صد را در مدت زمان 3.7 ثانیه طی می‌کند و با یک بار شارژ کامل مسافت 400 کیلومتر را می‌پیماید.

خودروی سدان GLM G4

همچنین باتری‌های G4 در فضای بین دو اکسل قرار گرفته است تا شاهد توزیع وزن مناسبی در خودرو باشیم. کمپانی GLM برای ساخت این ابر خودروی الکتریکی از مهندسانی استفاده کرده که سابقه کار در کمپانی‌های نیسان و تویوتا را داشته‌اند. هنوز اطلاعات زیادی در مورد تاریخ عرضه و قیمت این خودرو منتشر نشده است.

خودروی سدان GLM G4

1395-07-12

دیدگاهتان را بنویسید