دوربین دیجیتال لومیکس LX100 II پاناسونیک معرفی شد

دوربین دیجیتال لومیکس LX100 II پاناسونیک

دوربین دیجیتال لومیکس LX100 II پاناسونیک معرفی شد

دوربین دیجیتال لومیکس LX100 II پاناسونیک معرفی شد. این دوربین جمع و جور به یک لنز 75 میلی‌متری f/1.7-2.8 مجهز شده است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت دوربین کامپکت جدید پاناسونیک آشنا شوید.

دوربین های بدون آینه معمولا در جایگاهی بین یک DSLR و یک دوربین جمع و جور، جایی که کاربران می‌خواهند قابل حمل بودن یک دوربین کامپکت را همراه با عملکرد یک دوربین DSLR در اختیار داشته باشند، قرار دارند. با این حال اگر شما علاقه‌ای به عوض کردن لنز دوربین خود ندارید و می‌خواهید یک لنز همه کاره بر روی دوربین شما قرار داشته باشد، پاناسونیک یک راه حل خوب برای شما دارد. دوربین دیجیتال لومیکس LX100 II پاناسونیک رسما معرفی شد که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شوید.

شرکت پاناسونیک اخیرا از جدیدترین دوربین کامپکت خود با نام Lumix LX100 II پرده برداری کرده که جایگزین نسل نخست آن (معرفی شده در سال 2014) همراه با بهبودهای فراوان پس از چندین سال توقف است. دوربین دیجیتال لومیکس LX100 II پاناسونیک از یک سنسور میکرو سه چهارم 21.77 مگاپیکسلی برخوردار است که به یک لنز 75 میلی‌متی f/1.7-2.8 و دیافراگم 9 تیغه تجهیز شده است.

قیمت دوربین دیجیتال لومیکس LX100 II پاناسونیک

در اینجا یک نمایشگر لمسی 3 اینچی، یک گریپ بازطراحی شده و اتصال بلوتوثی نیز وجود دارد که به عکاسان اجازه می‌دهد تصاویر به ثبت رسیده را به راحتی به سایر دیوایس‌های الکترونیکی خود منتقل کنند. البته از نظر قیمتی این دوربین دیجیتال با برچسب هزار دلاری به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود. بدون شک لومیکس LX100 II پاناسونیک یک دوربین دیجیتال گران قیمت است، اما با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، به نظر می‌رسد که این دوربین می‌تواند مجموعه‌ی کاملی از امکانات عکاسی برای حرفه‌ای‌ها را به ارمغان بیاورد تا از آن به عنوان یک دوربین ثانویه در طول تعطیلات خود استفاده کنند.

اگر LX100 II دوربین مورد علاقه‌ی شماست، خبر خوب این که پاناسونیک آن را در پاییز پیش رو روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد کرد.

1397-06-01

دیدگاهتان را بنویسید