ربات سگ Aibo سونی معرفی شد؛ با این ربات دوست داشتنی رابطه عاطفی پیدا می‌کنید

ربات سگ Aibo سونی

ربات سگ Aibo سونی معرفی شد؛ با این ربات دوست داشتنی رابطه عاطفی پیدا می‌کنید

ربات سگ Aibo سونی معرفی شد. این ربات نزدیک به 2 هزار دلاری، شبیه یک سگ واقعی رفتار می‌کند و می‌تواند با اعضای خانواده شما رابطه عاطفی ایجاد کند. در ادامه بیشتر با ربات جدید آیبو آشنا خواهیم شد.

همانطور که شایعات می‌گفتند، آیبو‌ بازگشت. پس از یک دهه دوری، سونی ببار دیگر تصمیم گرفت تا خانواده ربات حیوانات خانگی خود را با یک مدل جدید به نام ربات سگ Aibo و شماره مدل ERS-1000 معرفی کرد.

سونی ادعا می‌کند که ربات سگ Aibo می‌تواند با اعضای خانواده ارتباط عاطفی برقرار کرده و به آن‌ها عشق،‌ مهربانی، نشاط از پرورش و بزرگ کردن یک کودک و همچنین بالابردن همدلی را هدیه خواهد داد. این ربات دوست داشتنی از محرک‌‌های فوق کوچکی استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد بدنه به 22 جهت مختلف بچرخد و چشم‌های آن نیز از دو پنل OLED برخوردارند تا طیفی از عبارات را به نمایش بگذارند. عمر باتری این ربات نیز 2 ساعت است و 3 ساعت نیز شارژ آن به طول خواهد انجامید.

ربات سگ Aibo سونی

سونی می‌گوید رفتار ربات سگ Aibo سازگار با سگ واقعی است که به دنبال صاحبش راه افتاده است، از آن‌ها خوشحالی را یاد می‌گیرد و به تدریج با عادت کردن به محیط‌های بزرگ‌تر رشد پیدا می‌کند. آن از تکنولوژی یادگیری عمیق به منظور تجهزیه و تحلیل صداها و تصاویری استفاده می‌کند که از طریق سنسورهای Aibo به دست می‌آید و از داده‌های ابری برای یادگیری از دیگر ربات‌های سگ همسان با خود و همچنین صاحبانشان استفاده خواهد کرد.

دانلود ترفند از فروشگاه و اشتراک ماهانه

از زمانی که سگ های آیبو سونی به فروش می‌رفتند تا به امروز تکنولوژی دستخوش تغییرات زیادی شده است و مدل جدید نیز بر این اساس از تغییراتی بهره می‌برد. همراه با این ربات یک برنامه به نام My Aibo منتشر شده است که برای دسترسی به تنظیمات، نمایش تصاویر گرفته شده توسط دوربین ربات سگ سونی و دانلود ترفندهای اضافی مخصوص آن از یک فروشگاه استفاده می‌شود. این ربات همچنین مستلزم یک اشتراک مانند “Pepper” سافت بانک است که به مدت سه سال و ماهیانه 26 دلار قیمت خواهد داشت. این اشتراک به شما امکان اتصال وای فای و LTE، بکاپ ابری و دسترسی به قابلیت‌های اپلیکیشن را خواهد داد.

قیمت ربات سگ Aibo

سونی همچنین یک لوازم جانبی بامزه، یک استخوان، را نیز برای این سگ دوست داشتنی طراحی کرده است که “Aibone”‌ نام داشته و آن هم با قیمت 26 دلار به فروش می‌رسد.

ربات سگ Aibo سونی

پیش فروش ربات سگ Aibo از روز گذشته در ژاپن آغاز شده است و از 11 ژانویه سال 2018 (21 دی ماه) به عرضه درخواهد آمد. اگر علاقه‌مند به تصاحب یکی از این ربات‌های دوست داشتنی شده‌اید، باید 1.700 دلار را بپردازید.

1396-08-12

دیدگاهتان را بنویسید