رزولوشن دوربین آیفون های سال 2018 بیشتر از همیشه خواهد بود

دوربین آیفون های سال 2018

رزولوشن دوربین آیفون های سال 2018 بیشتر از همیشه خواهد بود

دوربین آیفون های سال 2018 قرار است دارای رزولوشن بالاتر از 12 مگاپیکسل باشد. به این ترتیب دوربین آیفون 8 ، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس دارای وضوح تصویری بالا خواهد بود.

اپل هیچ‌گاه برای دوربین‌های محصولات خود درگیر اعداد و ارقام نبوده و بیشتر بر روی کیفیت آن‌ها تمرکز کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد این دفعه شاهد افزایش وضوح تصویر دوربین آیفون‌ جدید خواهیم بود. احتمال افزایش رزولوشن دوربین آیفون های سال 2018 وقتی قوت گرفت که این شرکت، حجم انبوهی از ماژول‌های لنز موبایل را سفارش داد و به خط تولید کارخانه جدید خود در تایوان تزریق کرد.

Largan Precision تنها شرکتی است که می‌تواند ماژول‌های دوربین گوشی هوشمند دارای رزولوشن بالای 12 مگاپیکسل را در حجم انبوه مورد تقاضای اپل عرضه کند. سایر شرکت‌های دارای چنین ماژول‌هایی، از عهده درخواست سنگین اپل بر نمی‌آیند!

دوربین آیفون های سال 2018

دوربین آیفون های سال 2018 وضوح تصویر بهتری خواهند داشت

این شرکت قادر است در هر ماه، 600 میلیون ماژول لنز تولید کند که 6 برابر ظرفیت خط تولید کنونی آن است. برای افزایش توان تولید، قرار است چند خط تولید دیگر آن تا ماه آینده راه‌اندازی شوند، اما حجم تولید در خطوط جدید رفته رفته زیاد خواهد شد. به گفته مدیر عامل Largan، در کارخانه جدید آن‌ها می‌توان ماژول‌های متشکل از چند لنز تولید کرد. دوربین‌های دارای این ماژول‌ها گشودگی دریچه دیافراگم بیشتری داشته و در نتیجه تصاویر با کیفیت‌تری در زمان نبود نور کافی ثبت خواهند کرد. لنزهای ماژول‌های جدید، درک 3 بعدی بیشتری به منظور تشخیص چهره خواهند داشت.

رزولوشن دوربین آیفون های سال 2018 برای اولین بار به بیش از 12 مگاپیکسل افزایش پیدا خواهد کرد، اتفاقی که از سال 2007 و زمان معرفی نخستین آیفون، هنوز رخ نداده است.

1396-06-15

دیدگاهتان را بنویسید