رونمایی از هدفون بی سیم نویزگیر سامسونگ همراه با Galaxy S8

رونمایی از هدفون بی سیم نویزگیر سامسونگ همراه با Galaxy S8

سامسونگ معمولا لوازم جانبی جدید خود را همراه با گوشی های هوشمند پرچمدار خود رونمایی می‌کند و به نظر می‌رسد همین اتفاق همراه با گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) نیز در ماه مارس خواهد افتاد. به نقل از یک گزارش جدید، غول کره‌ای دنیای فناوری در نظر دارد تا همراه با تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، از هدفون بی سیم نویزگیر سامسونگ با برند احتمالی Samsung Level رونمایی کند. ما ماه گذشته بود که برای نخستین بار بود که چنین خبری را منتشر کرده بودیم، حالا هرچه بیشتر به بهار پیش رو نزدیک‌تر می‌شویم این اخبار رنگ و شکل واقعی‌تری را به خود می‌گیرد.

کمپانی سامسونگ اواخر سال گذشته میلادی از هدفون های توگوشی مجهز به ANC خود رونمایی کرد. آن‌ها ادعا می‌کنند که هدفون های جدیدشان می‌توانند صدای محیطی را تا 20 دسیبل کاهش دهند تا تجربه گوش دادن به موسیقی لذتبخش‌تر شود. آن‌ها همچنین قابلیت جدیدی به نام “Talk-in Mode” را نیز همراه با هدفون جدیدشان ارائه کرده‌اند که به کاربران امکان شنیدن صدای محیط را می‌دهد تا بتوانند زمانی که شخصی نام آن‌ها را صدا می‌زند، متوجه آن شوند.

هدفون بی سیم نویزگیر سامسونگ با قیمت 130 یورو به فروش خواهد رسید

به نقل از این گزارش، هدفون بی سیم نویزگیر سامسونگ (مجهز به تکنولوژی ANC) در کنار گوشی گلکسی اس 8 رونمایی خواهد شد و با قیمت 130 یورو به فروش خواهد رسید. این محصول در رنگ های قرمز، سبز، مشکی و نقره‌ای روانه بازار می‌شود. سامسونگ قصد دارد از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود در ماه مارس (اوایل فروردین 96) رونمایی کند. تازه‌ترین شایعات حاکی از آن است که رویداد خبری این غول کره ای در تاریخ دقیق 29 مارس (9 فروردین ماه) برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که گلکسی اس 8 نیز همانند گوشی های خانواده آیفون 7 اپل فاقد جک هدفون خواهد بود یا خیر، اما آن چه که مسلم است سامسونگ قصد دارد با عرضه این هدفون های بی سیم با هدفون های شرکت اپل به رقابت بپردازد.

1395-11-12

دیدگاهتان را بنویسید