سارق نوجوان بعد از ربودن 25 اسلحه با انتشار چند عکس سلفی به دام افتاد

سارق نوجوان

سارق نوجوان بعد از ربودن 25 اسلحه با انتشار چند عکس سلفی به دام افتاد

سارق نوجوان اهل ایالت کلرادو آمریکا که در سرقت بزرگ 25 اسلحه شرکت داشت، با انتشار چند عکس سلفی خیلی راحت خود را به دام پلیس انداخت.

نوجوانی 18 ساله با نام ویت ترین (Viet Trinh) و اهل ایالت کلرادو آمریکا، بعد از سرقت اسلحه در منطقه‌ای در شهر دنور و فرار طی یک تعقیب و گریز، سرانجام به دام افتاد. وی بعد از ربودن تعداد زیادی اسلحه توانسته بود از دست پلیس فرار کند، اما انتشار چندین عکس سلفی همراه با اسلحه در شبکه‌های اجتماعی سبب شد به دام ماموران امنیتی بیفتد.

دادگاه فدرال دنور، در روز پنجشنبه و بعد از تایید شدن اتهام سرقت وی، او را به 10 سال حبس محکوم کرد. ویت ترین در روز یازدهم نوامبر (بیست و یکم آبان) و درست یک روز بعد از رخ دادن سرقت بزرگ 25 اسلحه، در حساب کاربری خود در فیس بوک نوشت:

آیا کسی را می‌شناسید که خواهان خرید یک بچه باشد؟

سارق نوجوان شاید بدون انتشار تصویر خود هرگز به دام نمی‌افتاد

این سارق اسلحه نوجوان در ادامه چندین پست دیگر نیز منتشر کرد که در اغلب آن‌ها تصویری از خودش به همراه یک سلاح گرم دیده می‌شد. چند ماهی طول کشید تا پلیس متوجه این پست‌های مشکوک در شبکه‌های اجتماعی شود. بعد از گذشت چندین ماه از رخ دادن این سرقت بزرگ، سرانجام پلیس در شانزدهم آگوست (بیست و پنجم مرداد) سال جاری، این نوجوان را دستگیر کرد. او اعتراف کرد در سرقت بزرگ اسلحه در روز دهم نوامبر حضور داشته است.

به گفته فردی که در این اسلحه‌فروشی کار می‌کند، افراد احمق کارهایی احمقانه انجام می‌دهند، به همین دلیل خیلی راحت خود را گیر می‌اندازند. سارق نوجوان دستگیر شده، مثالی خوب برای این مسئله است.

1396-06-07

دیدگاهتان را بنویسید