سامسونگ در پی رفع مشکل نمایشگر گلکسی اس 9 است

مشکل نمایشگر گلکسی اس 9

سامسونگ در پی رفع مشکل نمایشگر گلکسی اس 9 است

مشکل نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ تا امروز توسط تعدادی از کاربران گزارش شده است. سامسونگ در تلاش است مشکل صفحه نمایش گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس را رفع کند.

سامسونگ دو روز پیش نسبت به گزارش‌های متعدد پیرامون مشکل نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس واکنش نشان داد. دو وب سایت Android Police و PiunikaWeb با اشاره به روند افزایشی تعداد کاربرانی که در ردیت و انجمن شرکت سازنده درباره یک مشکل خاص پرچمداران جدید سامسونگ صحبت می‌کند، اولین رسانه‌هایی بودند که مشکل نمایشگر گلکسی اس 9 و مدل بزرگتر آن را گزارش دادند.

مشکل نمایشگر گلکسی اس 9 چیست؟

مشکل در اصل به نحوه بازخورد صفحه نمایش نسبت به لمس‌های کاربران برمی‌گردد. میزان مشکل در هر گوشی نسبت به دیگری متفاوت بوده و برخی توانسته‌اند به وسیله ریست فکتوری، از شر آن راحت شوند. اما مشکل صفحه نمایش گلکسی اس 9 برای برخی دیگری به حدی حاد شده که ناچار باید گوشی‌شان را تعویض کنند.

گلکسی اس 9 سامسونگ

یکی از سخنگویان سامسونگ چند روز پیش اعلام کرد این شرکت، در پی ارزیابی مشکل واکنش صفحه نمایش لمسی پرچمداران جدید سری S است، مشکلی که تنها عده کمی از کاربران درگیر آن هستند. این سخنگو از کاربران خواست در صورت داشتن مشکل یاد شده، به صورت مستقیم با سامسونگ ارتباط برقرار کنند.

تا امروز، سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس روند قابل قبولی را طی کرده و کمتر گزارشی پیرامون مشکلات آن‌ها منتشر شده است. سال گذشته، مشکل قرمزی نمایشگر پرچمداران سری S سر و صدای زیادی به پا کرد و برخلاف ایراد کنونی مدل‌های 2018، تعداد زیادی درگیر آن شدند، تا جایی که سامسونگ مجبور شد با انتشار یک آپدیت نرم افزاری، به کاربران اجازه بدهد میزان نور آبی، قرمز و سبز نمایشگر را به صورت دستی کنترل کنند.

1397-01-05

دیدگاهتان را بنویسید