سوپر ماریو ران برای آیفون و آیپد به بازار می آید

معرفی بازی سوپر ماریو ران برای آیفون و آیپدها

معرفی بازی سوپر ماریو ران برای آیفون و آیپد

مسلما بازی مشهور سوپر ماریو شرکت نینتندو را به خوبی به یاد می‌آورید. جالب است بدانید که به تازگی شرکت های اپل و نینتندو در یک همکاری مشترک قرار است این بازی محبوب و البته نوستالژیک را به سیستم عامل iOS و پلتفرم محصولات شرکت اپل بیاورند. این بازی جدید که با عنوان سوپر ماریو ران  شناخته می‌شود، در حقیقت نسخه جدید و پیشرفته شده سری بازی های سوپر ماریو به حساب می آید و شرکت اپل برنامه دارد تا این بازی را برای گوشی های آیفون و تبلت های آیپد خود تا پایان سال میلادی جاری عرضه نماید.

معرفی بازی سوپر ماریو ران برای آیفون و آیپدها

کاربران دو یا سه دهه پیش این کنسول را به خوبی به خاطر خواهند آورد

بازی سوپر ماریو ران تا انتهای سال میلادی کنونی به صورت رسمی برای آیفون و آیپد عرضه خواهد شد

البته جالب است بدانید که در طی مراسم رسمی معرفی آیفون ، شیگرو میاموتو، خالق سری بازی های سوپر ماریو بر روی صحنه آمد و در مورد این همکاری صحبت های بسیار زیادی به میان آورد. اما در هر صورت با نگاهی به ویدئو زیر می‌توانید اطلاعات کاملتری از جزییات بازی به دست بیاورید:

شرکت نینتندو به تازگی اولین ویدئو رسمی گیم پلی این بازی را در فضای مجازی منتشر کرده است. با توجه به این ویدئو، فضای بازی و گرافیک آن بسیار جذاب بوده و از طرفی اساس و پایه سری بازی های سوپر ماریو قدیمی نیز در آن حفظ شده است. علاوه بر آن سوپر ماریو ران به شکلی طراحی شده است که کاربر بتواند با یک دست به سادگی با آن بازی کند. این بازی از جمله برنامه های “پرداخت درون برنامه ای” به حساب نخواهد آمد و در حقیقت زمانی که سوپر ماریو ران را خریداری کنید لازم نیست هیچ هزینه اضافه ای پرداخت کنید.

نظر شما در مورد این بازی و گیم پلی آن چیست؟ آیا ظاهر کلاسیک سوپر ماریو را ترجیح می‌دهید؟

1395-06-20

دیدگاهتان را بنویسید