عرضه‌ی خودروی جدید چری در ایران با نام ام وی ام ایکس 22

ام وی ام ایکس 22

عرضه‌ی خودروی جدید چری در ایران با نام ام وی ام ایکس 22

شرکت خودروسازی چری در یک مراسم باشکوه در چین از مینی شاسی بلند جدید خود با نام Tiggo 3X رونمایی کرد. این مراسم به صورت زنده در سراسر دنیا پخش شد و به زودی نیز این خودرو در بازار ایران با نام ام وی ام ایکس 22 عرضه خواهد شد.

مراسم باشکوه معرفی خودروی Tiggo 3X چری (Chery) یکی از بی‌نظیرترین برنامه‌های رونمایی در چین بود و قرار است این خودرو در آینده‌ی نزدیک با نام ام وی ام ایکس 22 (MVM X22) وارد بازار ایران شود. این مراسم با انجام حرکات نمایشی حرفه‌ای و هنرنمایی گرافیتی کاران آغاز شد و استقبال و شور و شوق مشتریانی از پنج کشور دنیا، کیفیت برنامه را به اوج خود رساند.ام وی ام ایکس 22

ام وی ام ایکس 22 از سیستم ایمنی نسل دوم چری بهره گرفته و به خوبی پاسخگوی شاخص‌های جهانی این کلاس خواهد بود. این خودرو از نظر طراحی و تجربه‌ی رانندگی نیز پا را فراتر از خودروهای هم‌نسل و هم‌کلاس خود گذاشته و به الگویی برای سایر خودروهای این رده تبدیل شده است.

بدنه‌ی این خودرو طبق ایدئولوژی طراحی چری، از کاراکتر هیدرودینامیک آب الهام گرفته و به لطف طراحی عضلانی و جالب خطوط، شاهد ترکیب هنر و قدرت در ام وی ام ایکس 22 خواهیم بود. طراحی داخلی این خودرو نیز در کنار تریم دو رنگ نارنجی و مشکی موجب برآورده شدن انتظارات و سلیقه‌های مشتریان به خصوص جوانان شده است.ام وی ام ایکس 22

ام وی ام ایکس 22 از ابعادی معادل 4.2 متر طول، 1.76 متر عرض و 1.579 متر ارتفاع از سطح زمین برخوردار است و یک سر و گردن بالاتر از هم‌رده‌هایش می‌ایستد. همچنین فاصله‌ی محوری این خودرو نیز 2.555 متر بوده و به این ترتیب فضای کافی برای سرنشینان فراهم شده است.

ام وی ام ایکس 22 پنج ستاره ایمنی را دریافت کرده است

این خودروی جدید چینی دارای 5 ستاره ایمنی C-NCAP بوده و اطمینان راننده و سرنشینان را به ارمغان می‌آورد. ساختار بدنی آن به خوبی تقویت شده و با روش دقیقی تولید شده است. MVM X22 حدود 100 آزمون استاندارد تولید مختلف را پشت سر گذاشته و موفق شد تا در این آزمایش‌ها نمره قبولی را به دست آورد.ام وی ام ایکس 22

مهندسان چری در مرحله تحقیق و توسعه، بیش از 200 دستگاه خودرو را در مسافت یک میلیون و 100 هزار کیلومتری با موفقیت پیمودند. مصرف سوخت ترکیبی این مدل تنها 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود.

شرکت‌های چری و ام وی ام، چشم‌انداز روشنی را در آینده برای بخش SUV (شاسی بلند) خواهند داشت. این شرکت‌ها علاوه بر X22 و X33S قصد دارند تا مدل‌های دیگری را نیز به بازار معرفی کنند.

1395-08-29

دیدگاهتان را بنویسید