فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 مجددا در بنچمارک به چالش کشیده شد

فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8

فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 مجددا در بنچمارک به چالش کشیده شد

دیروز برای اولین بار فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد و اعداد و ارقام به ثبت رسیده در آن نتایج قابل قبولی را نشان داد و اکنون، مجددا بنچمارک دیگری از این دستگاه منتشر شد.

این دستگاه که شماره سریال SM-950F را با خود حمل می‌کرد، نسخه‌ای از فبت گلکسی نوت 8 است که با تراشه اگزینوس معرفی خواهد شد، این مدلی خواهد بود که برای عرضه در بازارهای بین المللی در نظر گرفته شده است.

این اسمارت فون در دسترس کاربران آمریکایی نیز قرار خواهد گرفت، اما مدل آن کمی متفاوت است. در واقع نسخه‌ای که در بازارهای ایالات متحده به فروش می‌رسد به جای آن که از اگزینوس 8895 سامسونگ قدرت بگیرد، به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود.

اگر به نتایج بنچمارک گلکسی نوت 8 مجهز به اگزینوس 8895 نگاهی بیندازید و سپس آن را با امتیازات کسب شده از نسخه اسنپدراگون 835 این مدل مقایسه کنید، حقایق جالبی برایتان آشکار خواهد شد.

به نظر می‌رسد که امتیازات به دست آمده توسط پردازنده اسنپدراگون 835 کمی پایین‌تر از امتیازات کسب شده برای مدل گلکسی نوت 8 مجهز به تراشه اگزینوس است. با این حال، تفاوت امتیازها بسیار ناچیز بوده و بنابراین احتمالا برای خریداران این مدل در هر نقطه‌ای از جهان، مشکلی بوجود نخواهد آمد.

بنچمارک فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8

فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 با شماره مدل SM-N950F که درون خود اگزینوس 8895 را دارد، در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1984 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 6116 را به دست آورد. این در حالی است که نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 که با شماره سریال SM-950U دیده می‌شود، توانست امتیاز 1815 در آزمون تک هسته‌ای و 6066 در آزمون چند هسته‌ای این بنچمارک را برای خود به ثبت برساند.

به خاطر داشته باشید که سامسونگ از قبل تایید کرده که در روز 23 آگوست (اول شهریور ماه) پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود را معرفی کرده و مطمئنا در آن روز همه چیز به طور کامل رخ نشان خواهد داد.

1396-05-22

دیدگاهتان را بنویسید