فناوری سوپر شارژ هواوی میت 10 و 10 پرو دارای گواهی ایمنی هستند

فناوری سوپر شارژ هواوی میت 10

فناوری سوپر شارژ هواوی میت 10 و 10 پرو دارای گواهی ایمنی هستند

یکی از ویژگی‌های پرچمداران جدید 2017 هواوی، فناوری سوپر شارژ هواوی میت 10 و نسخه پروی آن است که حالا با خیال راحت‌تری می‌توان از آن استفاده کرد.

هواوی دیروز در خلال مراسمی در مونیخ آلمان، از سری جدید تلفن‌های هوشمند میت رونمایی کرد. میت 10 و میت 10 پرو همانند سایر گوشی‌ها از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کم و بیش مشابهی استفاده می‌کنند، اما آنچه این دو گوشی را از سایرین متفاوت می‌کند گواهینامه مربوط به فناوری سوپر شارژ هواوی میت 10 و برادر بزرگترش است.

طبق ادعای چینی‌ها، تنها با 20 دقیقه اتصال آداپتور شارژر به گوشی می‌توانید باتری حجیم 4000 میلی‌ آمپری دستگاه را به اندازه استفاده یک روز شارژ کنید. این بدین معناست که فرآیند شارژ دستگاه بسیار سریع بوده و کوچک‌ترین خطایی در آن می‌تواند منجر به آتش‌سوزی یا انفجار دیوایس شود. پس از فاجعه گلکسی نوت 7 که منجر به توقف خط تولید این گوشی شد، سازندگان تلفن‌های هوشمند توجه بسیار بیشتری روی کیفیت ساخت و ایمن‌سازی باتری محصولاتشان دارند و هواوی نیز از این قاعده مستثنا نیست. فناوری شارژ سریع این کمپانی اولین تکنولوژی شارژ سریع در دنیاست که گواهینامه ایمنی از کمپانی TUV را دریافت کرده است. کمپانی TUV یک شرکت صدور گواهی در آلمان است که کالاها را در جهات مختلف ارزیابی کرده و سپس در صورت قبولی در تست، برای آن‌ها گواهی صادر می‌کند.

فناوری سوپر شارژ هواوی میت 10

در تست مربوط به شارژ سریع میت 10 ، حالات مختلف آب و هوایی هنگام شارژ دستگاه در نظر گرفته شده‌اند. صدها بار سیکل شارژ، تست سقوط دیوایس و شارژ در دماهای بسیار بالا از جمله آزمایش‌هایی هستند که TUV برای صدور گواهینامه ایمنی روی میت 10 انجام داده است. همچنین کابل و پورت دستگاه نیز تا 10 هزار بار اتصال و جداسازی همچنان دوام و کارایی خود را حفظ می‌کنند.

توجه هرچه بیشتر به نکات ایمنی، یعنی توجه هرچه بیشتر به سلامت کاربران. این موضوع می‌تواند یکی از با ارزش‌ترین حوزه‌های فعالیتی هواوی باشد که مورد استقبال بسیاری از هوادارانش خواهد بود.

1396-07-25

دیدگاهتان را بنویسید