فیلم سوپر ماریو با همکاری استودیو سازنده مینیون‌ها و نینتندو ساخته خواهد شد

سوپر ماریو

فیلم سوپر ماریو با همکاری استودیو سازنده مینیون‌ها و نینتندو ساخته خواهد شد

فیلم سوپر ماریو ساخته خواهد شد. بر اساس اخبار جدید، نینتندو تصمیم گرفته در همکاری با شرکت سازنده کارتون مینیون ها، انیمیشن قارچ خور را بسازد.

سوپر ماریو، کاراکتر محبوب دوران کودکی و نوجوانی اغلب ما است و خاطرات زیادی با آن داریم. اکنون قرار است این کاراکتر در یک انیمیشن بسیار جذاب ظاهر شود. طبق اخبار، شرکت Illumination Entertainment که محبوب‌ترین اثر ساخت دست آن کارتون مینیون‌ها است، از حدود یک سال پیش برای ساخت انیمیشن سوپر ماریو با نینتندو در ارتباط بوده و حتی از مدتی قبل ساخت آن را آغاز کرده است.

شرکت ایلومینیشن اینترتینمنت کار سختی در پیش دارد. نسخه پیشین فیلم ماریو که در سال 1993 ساخته شد، یک فاجعه بود و کاربران دید بدی نسبت به انیمیشن این کاراکتر دارند. احتمالا شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، سازنده بازی قارچ خور و خالق سوپر ماریو، تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود و بر روال ساخت آن نظار می‌کند. این اتفاق تازه‌ای نیست. رییس نینتندو سال گذشته اعلام کرد این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های هالیوودی است تا یک فیلم درباره کاراکتر ماریو بسازد.

سوپر ماریو

بعید نیست فیلم سوپر ماریو رکوردهای فروش بلیط سینما را جابه‌جا کند

اگرچه هنوز به صورت رسمی خبری از همکاری نینتندو و ایلومینیشن اینترتینمنت به منظور ساخت انیمیشن ماریو منتشر نشده است، اما با توجه به تغییر استراتژی نینتندو برای فراتر رفتن از دنیای بازی‌های ویدیویی، احتمال حقیقی بودن آن بسیار بالاست. این شرکت مدتی پیش وارد عرصه بازی‌های موبایل شد و در این زمینه بسیار موفق عمل کرد؛ بازی پوکمون گو که این شرکت در همکاری با شرکت نیانتیک ساخت، مثل بمب صدا کرد و سبب شد تنبل‌ترین افراد ساعت‌ها به خیابان آمده و به شکار موجودات مجازی بپردازند! همچنین بازی سوپر ماریو ران نیز طی مدت زمانی کوتاه 200 میلیون مرتبه دانلود شد و رکورد زد.

باید منتظر انتشار اخبار رسمی از سوی نینتندو بمانیم. طی مدت زمان اخیر چندین فیلم و انیمیشن بر اساس بازی‌های کامپیوتری و کاراکترهای آن‌ها ساخته شده است، اما از برخی از آن‌ها همچون فیلم وارکرفت استقبال خوبی نشد. شاید ماریو بتواند علاوه بر جابه‌جا کردن رکوردهای دانلود در اپ استور، رکورد فروش بلیط سینما را هم جابه‌جا کند.

1396-08-24

دیدگاهتان را بنویسید