قیمت و تاریخ عرضه گوشی نوکیا 9 اعلام شد

قیمت و تاریخ عرضه گوشی نوکیا 9 اعلام شد

اچ ام دی گلوبال بعد از در اختیار گرفتن مالکیت بخش گوشی های هوشمند کمپانی نوکیا، تا به اینجای کار بسیار فعال نشان داده و چندین محصول مختلف با مشخصات جالب توجه را معرفی کرده است. اما احتمالا بخش اصلی فعالیت این کمپانی با همکاری نوکیا باقی مانده است و عرضه‌ی اسمارت فون های پرچمداری نظیر نوکیا 9 (Nokia 9) در قسمت بعدی برنامه‌های آنها عملی خواهد شد.

بر طبق شایعات و گزارش‌هایی که تاکنون از برنامه‌های نوکیا و اچ ام دی گلوبال منتشر شده است، می‌دانیم که آنها عرضه‌ی چند تلفن همراه هوشمند با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و در رده‌ی پرچمدار را در دستور کار خود دارند که گوشی نوکیا 9 نیز یکی از همین پرچمداران به شمار می‌رود. حالا به لطف خبرگزاری NPU ما جزییات جدیدی پیرامون این محصول به دست آورده‌ایم و علاوه بر تاریخ عرضه، قیمت نوکیا 9 را نیز می‌دانیم.

اگر فرض بگیریم که اطلاعات جدید منتشر شده از سوی NPU حقیقت داشته باشد، نوکیا 9 با قیمتی معادل ۶۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. قیمتی که البته چند وقتی است که عادت نداریم آن را بر روی محصولات این برند فنلاندی ببینیم، اما با توجه به قیمت‌گذاری دیگر اسمارت فون های اندرویدی پرچمدار در بازار، چندان غیر منطقی به نظر نمی‌رسد.

گوشی نوکیا 9 چه زمانی وارد بازار می‌شود؟

منابع خبرگزاری NPU به آنها اطلاع داده‌اند که اچ ام دی گلوبال قصد دارد گوشی نوکیا 9 را در روزهای پایانی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار نماید. بنابراین احتمال دارد که در اواخر تابستان و همزمان با رونمایی اپل از آیفون های سری ۲۰۱۷ خود، شاهد ورود پرچمدار اندرویدی نوکیا به بازار باشیم که این اتفاق می‌تواند بعد از چندین سال، رقابت جالبی را بین این دو برند محبوب به وجود بیاورد.

البته گفته می‌شود که نوکیا 9 یک ماه زودتر و در حوالی ماه جولای و آگوست به طور رسمی معرفی خواهد شد و شایعات، این برنامه‌ی زمانی (عرضه به بازار، یک ماه پس از رونمایی رسمی) را تایید میک‌نند. گفتنی است که پرچمدار جدید نوکیا توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و اگر مشخصاتی نظیر لنزهای تولید شده توسط کارل زایس برای دوربین آن، تکنولوژی صوتی OZO توسعه یافته توسط نوکیا و پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ را در کنار یک طراحی جذاب و مدرن به عنوان مشخصات اصلی آن در نظر بگیریم، سازندگان اندرویدی با یک رقیب جدید و تازه‌نفس مواجه خواهند بود.

در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از این مشخصات سخت افزاری و یا قیمت و تاریخ عرضه‌ی اعلام شده، توسط سازنده‌ی رسمی تایید نشده‌اند و احتمال هرگونه تغییری در آنها وجود دارد.

1396-01-21

دیدگاهتان را بنویسید