ماشین تبدیل شونده Antimon با قیمت 600 هزار دلار به بازار عرضه شد

ماشین تبدیل شونده Antimon

ماشین تبدیل شونده Antimon روانه بازار شد؛ صاحب یکی از ربات‌های فیلم ترنسفورمرز شوید!

بعد از اکران سری فیلم‌های ترنسفورمرز (Transformers)، ایده ساخت و عرضه ربات‌هایی با توانایی تبدیل شدن به خودرو، در ذهن بسیاری از افراد شکل گرفت اما هیچ‌کدام از آنها به نتیجه نرسید. تا اینکه اواخر تابستان شرکت ترکیه‌ای Letivision نسخه‌ای واقعی از آنها را پیش روی مردم قرار داد. حالا و پس از گذشت دو ماه، نسخه نهایی این ربات یعنی ماشین تبدیل شونده Antimon به صورت رسمی آماده عرضه شده است.

ماشین تبدیل شونده Antimon که هم‌اکنون در شهر ابوظبی به حراج گذاشته شده، می‌تواند در عرض 30 ثانیه به یک خودروی ب ام و سری 3 تبدیل شود. همچنین این ربات توانایی تکان دادن دستان و سر خود را دارد.

به‌گفته سازندگان، 12 مهندس و 4 تکنسین از کشور ترکیه به‌مدت 11 ماه روی این ربات کار کرد‌ه‌اند. در آینده نیز قرار است 11 مدل دیگر از ماشین تبدیل شونده Antimon در اختیار کاربران قرار بگیرد که به‌مراتب توانایی بالاتری در انجام کارهای مختلف دارند.

برای داشتن ماشین تبدیل شونده Antimon باید 600 هزار دلار پرداخت کنید

البته نباید تصور کنید آ رباتی برای رانندگی است، بلکه این ربات تنها توانایی تبدیل شدن به خودرو را دارد و خبری از موتورهای قدرتمند با سیستم تعلیق BMW در آن نخواهد بود. با این‌حال Letivision برای جذابیت بیشتر این ربات، امکان کنترل از راه دور آن با حداکثر سرعت 20 کیلومتر بر ساعت را فراهم کرده است. نهایتا همانطور که انتظارش را دارید، ماشین تبدیل شونده Antimon قرار است با قیمت بسیار بالای 600 هزار دلار وارد بازار شود.

1395-09-08

دیدگاهتان را بنویسید