متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ به لطف گلکسی اس 8 بیشتر شده است

متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ

متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ به لطف گلکسی اس 8 بیشتر شده است

متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ در مقایسه با قبل افزایش پیدا کرده است. به عقیده تحلیلگران، دلیل این موفقیت، عرضه گلکسی اس 8 بوده است.

تحلیلگران با در نظر گرفتن تمامی آمار و ارقام مربوط به بخش موبایل غول کره‌ای، به این نتیجه رسیدند که متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ در 3 ماهه بین ماه آوریل تا ژوئن (ابتدای فروردین تا ابتدای تیر)، در با سه سال گذشته به بیشترین میزان خود رسیده است. به عقیده آن‌ها، این افزایش و رسیدن به متوسط قیمت بسیار خوب 235 دلار را باید مدیون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دانست.

متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ

اصلی‌ترین علت افزایش متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ عرضه پرچمداران سری S است

سال گذشته، متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ برابر 232 دلار بود. بعد از مشکلاتی که گلکسی نوت 7 برای شرکت ایجاد کرد، این میزان در 3 ماهه دوم سال 2016 به 227 دلار کاهش پیدا کرد. اما در کل تاریخ فعالیت بخش موبایل سامسونگ، بالاترین متوسط قیمت مربوط به سال 2013 است، سالی که دو گوشی موبایل بسیار موفق گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 معرفی شدند. متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ در آن سال برابر 289 دلار بود. در 3 ماهه منتهی به ماه‌های آوریل تا ژوئن، میزان فروش سامسونگ 93 میلیون دستگاه گوشی هوشمند بوده است که 19.2 میلیون دستگاه از آن‌ها به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تعلق دارند.

اگرچه افزایش میزان سوددهی و متوسط قیمت‌ها به فروش دستگاه‌های گران قیمت همچون پرچمداران سری S ارتباط دارد، اما اصلی‌ترین دلیل در اختیار داشتن 21 درصد از سهم کل بازار و قرار گرفتن در رتبه نخست پرفروش‌ترین گوشی‌سازان، مدیون فروش خوب محصولات میان‌رده و اقتصادی سامسونگ است.

1396-05-12

دیدگاهتان را بنویسید