مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 2 به صورت کامل لو رفت

مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 2

مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 2 به صورت کامل لو رفت

وب‌سایت “XDA Developers” مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) و نسخه بزرگتر آن را به صورت کامل داد.

به نظر می‌رسد اطلاعات مربوط به نسل جدید گوشی های گوگل پیکسل از طریق یکی از منابعی که اخیرا تجربه کار کردن با آنها را داشته، در اختیار این سایت قرار گرفته است.

مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 2 با اسم رمز “Walleye”

انتظار می‌رود نسخه کوچکتر این گوشی با اسم رمز “Walleye”، به نمایشگری 5 اینچی و فول اچ دی تجهیز و همراه با تراشه اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. در واقع از نظر ابعادی تفاوت چندانی میان آن و نسل قبلی از گوشی پیکسل نخواهد بود و حتی سازندگان، حاشیه‌های صفحه نمایش در این گوشی را نیز کم نکرده‌اند. از دیگر ویژگی‌های مدل کوچکتر گوگل پیکسل 2 می‌توان به حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا و اضافه شدن اسپیکرهای استریو اشاره کرد.

مشخصات فنی نسخه بزرگتر با اسم رمز “Taimen”

به گفته “XDA”، سازندگان در ساخت نسخه بزرگتر گوشی جدید گوگل با اسم رمز “Taimen” از پنلی 6 اینچی و آمولد با رزولوشن 1440×2560 که توسط شرکت ال جی ساخته شده است، بهره خواهند برد. بخش پشتی این گوشی نیز از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده است؛ ولی این بار شیشه، سنسور اثر انگشت را نمی‌پوشاند. همچنین در این مدل از جک 3.5 میلی‌متری صدا استفاده شده است. تراشه اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه “Taimen” محسوب می‌شود.

مورد آخری که این سایت مشهور بدان اشاره داشته، استفاده از عبارت “Nexus Imprint” در تنظیمات نرم افزار پیش تولید مربوط به سنسور اثر انگشت در نسخه “Taimen” و عبارت “Pixel Imprint” در نسخه “Walleye” است.

در حال حاضر معنی این عبارت‌ها و دلیل استفاده از آنها مشخص نشده است، ولی انتظار می‌رود در ماه سپتامبر (شهریور) و همراه با معرفی رسمی، اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

1396-04-05

دیدگاهتان را بنویسید