منتظر نسخه بنفش گلکسی S9 سامسونگ در سال آینده باشید

نسخه بنفش گلکسی S9 سامسونگ

منتظر نسخه بنفش گلکسی S9 سامسونگ در سال آینده باشید

به نظر می‌رسد کاربران باید منتظر نسخه بنفش گلکسی S9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) در کنار دیگر رنگ‌های استاندارد آن باشند. این خبری است که منابع نزدیک به سامسونگ تایید کرده‌اند.

به خاطر دارید شایعاتی مبنی بر عرضه یک مدل ویژه بنفش گلکسی اس 8 شنیده می‌شد، اما هیچگاه این اتفاق رخ نداد. به نقل از آنچه که ما از منابع نزدیک به سامسونگ شنیده‌ایم، این غول کره‌ای در ظنر دارد سال آینده یک مدل بنفش را علاوه بر مشکی، طلایی و آبی به مدل های گلکسی اس 9 بیافزاید. ما البته هنوز نام رسمی این رنگ را نمی‌دانیم، اما حدس میزنیم که نسخه بنفش گلکسی S9 می‌تواند چیزی نظیر مدل Deep Blue یا آبی عمیق گلکسی نوت 8 باشد.

نسخه بنفش گلکسی S9 یک رنگ خاص تیره است

نسخه بنفش گلکسی S9 برخلاف نسخه‌ی Coral Blue‌ نوت 7 و یک رنگ با خطوط روشن،‌ یک سایه تاریک از بنفش است. اما هنوز مشخص نیست که واقعا این مدل چه رنگی است، حداقل چه رنگی از طیف رنگی بنفش است. مدل‌های طلایی، مشکی و آبی آن نیز به احتمال فراوان شبیه به آنچیزی است که در نوت 8 می‌بینیم. به اعتقاد ما سامسونگ در حال کار بر روی رنگ‌های مختلف گلکسی اس 9 خود است تا احتمالا متناسب با سلیقه‌ی هر فردی یک رنگ جذاب وجود داشته باشد.

البته این بدان معنا نیست که سامسونگ از همان ابتدای عرضه، تمامی گزینه‌های رنگ خودش نظیر نسخه بنفش گلکسی S9 را از همان ابتدا در تمامی بازارها رو می‌کند، بلکه آن‌ها درست همانند دو مدل اس 8 و نوت 8 عمل کرده و در ابتدا رنگ‌های اصلی گوشی جدیدشان را به فروش می‌رسانند و پس از مدتی دیگر رنگ‌ها را روانه بازار می‌کنند. ناامید کننده است که هیچ خبری از نسخه قرمز اس 9 نیست! همانطور که مدل Burgundy Red گلکسی اس 8 به ما نشان داد، آن می‌تواند یک گزینه رنگ باشد که همراه با طراحی زیبای یک گوشی شیشه‌ای شگفت انگیز خواهد شد،‌ اما بعید به نظر می‌رسد بتوانیم شاهد عرضه یک مدل قرمز رنگ از نسل بعدی گوشی های گلکسی باشیم.

1396-09-13

دیدگاهتان را بنویسید