نسخه بتای واتس اپ با امکاناتی جدید در دسترس کاربران قرار گرفت

نسخه بتای واتس اپ با امکاناتی جدید در دسترس قرار گرفت

نسخه بتای واتس اپ با امکاناتی جدید در دسترس کاربران قرار گرفت

به تازگی توسعه‌دهندگان نسخه بتای واتس اپ را برای سیستم عامل اندروید عرضه کرده‌اند. در این ورژن از اپلیکیشن واتس اپ (WhatsApp) کاربر می‌تواند پیام‌ها را به بالای صفحه سنجاق کند.

پین چت در نسخه بتای واتس اپ سرعت عمل را بالا می‌برد

تیم پشتیبانی واتس اپ آزمایش جدیدی را بر روی این برنامه پیام رسان آغاز و نسخه بتای واتس اپ را با یک ویژگی کاربردی عرضه کرده‌اند. کاربران با استفاده از این امکان جدید قادر خواهند بود تا پیام‌های مهم خود را به بالای صفحه نرم افزار پین کنند. با استفاده از این قابلیت –که پیش از این در نرم افزار تلگرام شاهد آن بودیم– چت‌های سنجاق شده در بالای سایر پیام‌ها به نمایش درمی‌آیند و بدین ترتیب، کاربر به راحتی و به سرعت می‌تواند به این پیام‌ها دسترسی داشته و در زمان صرفه‌جویی کند.

نسخه بتای واتس اپ با امکاناتی جدید در دسترس قرار گرفت

این ویژگی که هم‌اکنون در نسخه بتای واتس اپ (ورژن 2.17.162 یا 163) در دسترس قرار گرفته، کاربر را قادر می‌سازد تا حداکثر 3 چت را سنجاق کند. اگر شما سعی داشتید تا بیش از این مقدار را پین کنید، با پیام خطای اپلیکیشن مواجه خواهید شد.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان و طرفداران این اپ پرکاربرد هستید و می‌خواهید زودتر از بقیه نسخه بتای واتس اپ را داشته باشید، می‌توانید از طریق ورود به لینک زیر، نرم افزار را دانلود و بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.

1396-02-12

دیدگاهتان را بنویسید