نمایشگاه ایران تله کام 2017 امروز توسط وزیر ارتباطات در تهران افتتاح شد

نمایشگاه ایران تله کام 2017

نمایشگاه ایران تله کام 2017 امروز توسط وزیر ارتباطات در تهران افتتاح شد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ( نمایشگاه ایران تله کام 2017 ) امروز توسط محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران افتتاح شد.

هجدهمین دوره نمایشگاه ایران تله کام به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مخابراتی کشورمان با حضور اپراتورها، شرکت‌های داخلی و خارجی، تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کارهای حوزه سیستم‌ها، تجهیزات و سرویس‌های مخابراتی و ارتباطاتی از امروز (دوشنبه 24 مهر 1396) در تهران آغاز به کار کرد و به مدت 4 روز تا 27 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

نمایشگاه ایران تله کام 2017

حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه ایران تله کام 2017

این رویداد مهم با حضور 225 شرکت داخلی و 93 شرکت خارجی از 15 کشور اسلوونی، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، روسیه، ژاپن، سوئیس، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، لتونی، نروژ و یونان برگزار می‌شود. حضور شرکت‌های معتبر خارجی در این نمایشگاه از لحاظ انتقال دانش فنی و فناوری روز دنیا به کشورمان و ایجاد فرصتی برای ارتقای صنایع مخابراتی ایران، حایز اهمیت خواهد بود.

در همین حال و همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تله کام 2017 ، پنل‌های تخصصی این حوزه به پیشنهاد و با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وی برگزار می‌شود. در اولین پنل تخصصی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه 24 مهر)، پنل تخصصی اقتصاد دیجیتالی با حضور آذری جهرمی برگزار شد.

1396-07-24

دیدگاهتان را بنویسید