هتل یخی سوئد در تابستان هم منجمد خواهد بود!

هتل یخی سوئد

هتل یخی سوئد در تابستان هم منجمد خواهد بود!

هتل یخی سوئد شاخه جدیدی را معرفی کرده است که در طول فصول گرم هم منجمد بوده و آماده خدمت‌رسانی است. در واقع سوییت‌های یخی همیشه منجمد به عنوان محوطه‌ای جدید با ویژگی‌های خاص به هتل ضمیمه شده است.  

هتل یخی معروف کشور سوئد در اقدامی جدید مبادرت به احداث و ضمیمه کردن بخش جدیدی نموده که می‌تواند برای توریست‌ها جذبه‌ای رویایی داشته باشد. این بخش که با نام رسمی هتل یخی 365 فعالیت خود را آغاز کرده است، یک ویژگی منحصر‌به‌فرد دارد؛ اتاق‌های این هتل در تمامی طول سال منجمد باقی می‌مانند.

هتل یخی سوئد و سوییت‌های یخی دست‌ساز

محوطه جدید شامل 20 سوییت دائما منجمد، رستوران یخی و نمایشگاهی از مجسمه‌ها و کارهای هنری یخی است. داشتن اتاق‌ها و محوطه‌هایی که در طول سال منجمد باشند امتیاز بزرگی برای هتل یخی سوئد به حساب می‌آید، زیرا قبلا این هتل تنها در فصل زمستان به ارائه خدمات برای مهمانان می‌پرداخت، اما اکنون می‌تواند به طور دائم پذیرای جهانگرادان و مهمان‌های کشورهای مختلف باشد.

محوطه جدید در ماه نوامبر پذیرای اولین مهمان خود بود. توریست یاد شده در اتاقی استراحت کرد که در واقع یک سوییت یخی کاملا دست‌ساز و مزین به کنده‌کاری‌های دستی یخی و سه تخت‌ خواب بود.

هر چند هتل دارای 55 اتاق است، اما این تعداد اتاق تنها در فصل زمستان فعال هستند. این در حالی‌ست که 20 اتاق جدید و لوکس معرفی شده توسط هتل در تمام طول سال آماده ارائه خدمات خاص خود به عنوان یک هتل یخی هستند. جالب‌تر این‌که هتل یخی سوئد بخش عظیمی از منابع انرژی خود را از خورشید می‌گیرد. در واقع این انرژی خورشیدی است که محوطه هتل را در طول فصول تابستان و بهار، سرد و یخی نگاه می‌دارد.

هتل با استفاده از پنل‌های خورشیدی و در طول فصول یاد شده که خورشید در آسمان سوئد می‌درخشد، مبادرت به ذخیره انرژی الکتریکی می‌نماید. انرژی خورشیدی ذخیره شده برای ثابت نگاه داشتن دما  و نیز برق‌رسانی به رستوران، اتاق‌ها و دفاتر هتل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سقف سوییت‌‌های دائما یخی جدید هتل پوشیده از گیاهان و گل های کوهستانی است، بیش از 40 هنرمند، طراح و معمار از 9 کشور مختلف بر روی طراحی بخش جدید هتل کار کرده‌اند. هر چند هتل آماده خدمت رسانی به مهمانها‌ست، اما روند ساخت هتل هنوز به اتمام نرسیده و مدیران هتل انتظار دارند که  ماه دسامبر روند احداث بخش جدید هتل به پایان برسد.

1395-09-17

دیدگاهتان را بنویسید