هدیه خود را از بزرگ‌ترین جشنواره یلدای امسال بگیرید

هدیه خود را از بزرگ‌ترین جشنواره یلدای امسال بگیرید

فروشگاه اینترنتی‌ شهر‌‌فافا تا 4 دی‌ماه جشنواره‌ای با عنوان «صد دانه یاقوت» برگزار می‌کند. در این جشنواره شرکت‌کنندگان با یکدیگر بر سر جمع‌آوری بیشترین تعداد یاقوت‌ها رقابت می‌کنند تا در نهایت با جمع‌آوری بیشترین یاقوت‌ بتوانند برنده جایزه 50 میلیون ریالی از فروشگاه اینترنتی شهرفافا شوند.

اما جذابیت اصلی این جشنواره ‌این است که اگر موفق به جمع‌آوری بیشترین یاقوت نشدید باز هم یک شانس برای برنده شدن در جشنواره صد دانه یاقوت را دارید. می‌توانید با یاقوت‌هایتان در تاریخ 1 الی 4 دی ماه از شهرفافا رایگان خرید کنید و یا در قرعه‌کشی 50 میلیون ریالی، 5 دی ماه شرکت کنید. این در حالیست که نفر اول نیز شانس شرکت در قرعه‌کشی را دارد.

برنده 100 میلیون ریالی جشنواره باشید

خبر خوب این است که فروشگاه اینترنتی شهرفافا در تمام طول مدت جشنواره، شما را برای کسب بیشترین یاقوت همراهی می‌کند و کسب بیشترین یاقوت بسیار قابل تصور است چون هر فعالیت شما در شهرفافا، یاقوت‌هایی به ارمغان دارد. از ثبت‌نام گرفته تا ثبت تجربیاتی که در استفاده از برخی کالاهای دیجیتالی مثل لپ‌ تاپ، مادربرد، کارت گرا­فیک، انواع حافظه و هارد اکسترنال، تجهیزات شبکه و مودم و … دارید. برای مشاهده سایر جزییات این جشنواره به سایت شهرفافا مراجعه کنید.

برای پیوستن به جشنواره کلیک کنید

پایان رپورتاژ آگهی /.

1396-09-13

دیدگاهتان را بنویسید