هواوی با کامیون های تبلیغاتی گوشی پی 20 ، اپل و سامسونگ را دست می‌اندازد!

کامیون های تبلیغاتی گوشی پی 20

هواوی با کامیون های تبلیغاتی گوشی پی 20 ، اپل و سامسونگ را دست می‌اندازد!

هواوی با استفاده از کامیون های تبلیغاتی گوشی پی 20 (Huawei P20) در مقابل فروشگاه‌های سامسونگ و اپل و همین‌طور اسپری کردن زمین، به تمسخر این دو کمپانی بزرگ پرداخته است.

شاید هواوی بابت تصمیم اخیرا “Best Buy” و توقف فروش میت 10 پرو عصبانی باشد، ولی هم‌چنان سومین تولیدکننده بزرگ تلفن های هوشمند در دنیاست و چندان عجیب نخواهد بود اگر این شرکت بخواهد فعالیت‌های بازاریابی خود را گسترش دهد. کامیون های تبلیغاتی گوشی پی 20 و پی 20 پرو در انگلستان، نمونه چنین برنامه‌هایی است.

کامیون های تبلیغاتی گوشی پی 20 به هوش مصنوعی اشاره دارند

انتظار می‌رود پرچمداران جدید سری P20 هواوی به دوربین‌هایی بسیار قدرتمند با قابلیت‌های متنوع تجهیز شوند و همین موضوع باعث شده تا مدیران، تبلیغاتی که به همین ویژگی‌ها اشاره دارند را روی چندین کامیون قرار داده و آنها را مقابل فروشگاه‌های سامسونگ و اپل پارک کنند. روی این بنرها، عباراتی همچون “wait” و “be patient” به معنی «انتظار» و «صبور باشید» دیده می‌شود و در آنها، حرف‌های “A” و “I” که در واقع یادآور هوش مصنوعی (AI) هستند، به رنگ قرمز نوشته شده‌اند.

این تنها تلاش هواوی برای جلب توجه کاربران نیست و رو به روی این فروشگاه‌ها، عبارت “A Renaissance” نیز با اسپری روی زمین نوشته است. در واقع هواوی با این پیام می‌خواهد بگوید در تاریخ 27 مارس (7 فروردین)، یک رنسانس جدید در راه است!

به هر صورت، ما تنها سه روز تا معرفی این اسمارت فون ها فاصله داریم. به همین جهت باید منتظر ماند و دید که آیا هواوی می‌تواند همانند این تبلیغات، توجه کاربران را به محصولات خود جلب کند یا نه.

کامیون های تبلیغاتی گوشی پی 20

1397-01-04

دیدگاهتان را بنویسید