ویدیویی جالب از شفاف کردن پنل پشتی گلکسی اس 8 !

پنل پشتی گلکسی اس 8

ویدیویی جالب از شفاف کردن پنل پشتی گلکسی اس 8 !

شفاف کردن پنل پشتی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) ایده جالبی به نظر می‌رسد. شاید سامسونگ تصمیم بگیرد یک نسخه از پرچمدار جدید خود را به همراه قاب پشتی شفاف ارائه کند.

مدت‌هاست تمامی طرفداران دنیای گوشی های موبایل زاک (Zack) را می‌شناسند. این فرد ادمین کانال JerryRigEverything در یوتیوب بوده و هیچ ترسی از بیرون ریختن دل و روده گران قیمت‌ترین گوشی های موبایل ندارد. تاکنون تنها ویدیوهای تست مقاوت دستگاه‌های مختلف مخصوصا جدیدترین پرچمداران معرفی شده را در کانال وی دیده بودیم، اما زاک این بار هدیه ویژه‌ای برای طرفداران پرچمدار جدید سامسونگ آورده است. شفاف کردن پنل پشتی گلکسی اس 8 ایده بسیار جالبی به نظر می‌رسد.

شفاف کردن پنل پشتی گلکسی اس 8 کار هر کاربری نیست

وی برای بیرون آوردن پنل پشتی گلکسی S8 ابتدا به آن حرارت داده و سپس با استفاده از ابزار مخصوص خود، پنل شیشه‌ای پشت دستگاه را جدا کرد. زاک سپس با استفاده از اپوکسی حذف رنگ تلاش کرد تا هر ماده‌ای که بر روی این پنل شیشه‌ای قرار گرفته را از آن جدا کند. از آنجایی که چیپست NFC برای شارژ بدون سیم گوشی موبایل سد راه زاک شده بوده، وی آن را بعد از باز کردن چهارده پیچ از دستگاه جدا کرد.

با کالبدشکافی گلکسی اس 8، بیرون ریختن اجزای درونی آن و در ادامه شفاف کردن پنل پشتی دستگاه، دو قابلیت گلکسی اس 8 از بین رفتند. گلکسی اس 8 زاک با وجود داشتن ظاهری خاص، دیگر ضد آب نبوده و نمی‌توان آن را به صورت بدون سیم شارژ کرد. انجام این کار به هیچ کاربر دیگری پشنهاد نمی‌شود. زاک بعد از مدت‌ها انجام تست مقاومت بر روی بهترین گوشی های موبایل و همچنین کالبدشکافی آن‌ها، در این کار خبره شده است. با انجام این کار، قید گارانتی را زده‌اید.

1396-02-11

دیدگاهتان را بنویسید