ویدیوی جعبه گشایی هواوی پی 20 پرو پیش از معرفی رسمی لو رفت!

جعبه گشایی هواوی پی 20 پرو

ویدیوی جعبه گشایی هواوی پی 20 پرو پیش از معرفی رسمی لو رفت!

ویدیوی جعبه گشایی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) پیش از معرفی رسمی لو رفت. این ویدیو، تمام ابهامات مربوط به طراحی پرچمدار آینده هواوی را برطرف می‌کند.

اگرچه طی ماه‌های گذشته، منابع مختلف با انتشار اطلاعات متنوع از محصولات جدید چینی‌ها بسیاری از ویژگی‌های آنها را فاش کرده‌اند، اما حالا شاهد انتشار ویدیوی جعبه گشایی هواوی پی 20 پرو هستیم. این ویدیو در حالی منتشر می‌شود که هنوز چندین ساعت تا معرفی P20 و P20 پرو باقی مانده است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، گوشی هواوی پی 20 پرو به نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه با کلید فیزیکی هوم و بریدگی بالای صفحه تجهیز خواهد شد تا کاربران با محصولی نفیس و لوکس رو به رو باشند. در بخش پشتی نیز سیستم دوربین سه گانه با لنزهای لایکا را می‌توان پیدا کرد. استفاده از شیشه در طراحی پنل پشتی سبب شده تا پرچمدار هواوی جلوه‌ای خاص داشته باشد. مطابق با این ویدیو، در قسمت بالایی، میکروفون و فرستده IR قرار گرفته و بخش پایینی هم میزبان پورت یو اس بی نوع C است. در نتیجه، خریداران نباید منتظر جک 3.5 میلی‌متری صدا باشند. هرچند، به نظر می‌رسد هواوی با قرار دادن یک تبدیل کوچک در جعبه پرچمدار خود، این مشکل را رفع کرده است.

هواوی پی 20 پرو به صفحه نمایشی با وضوح 1080×2240، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز خواهد شد و تراشه کایرین 970 مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده خواهد داشت. به علاوه، خریداران از اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.1 برخوردار می‌شوند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی کامل از جعبه گشایی هواوی پی 20 پرو را تماشا کنید.

ویدیوی جعبه گشایی هواوی پی 20 پرو

1397-01-07

دیدگاهتان را بنویسید