ویدیوی نحوه استفاده از هدست گیر وی آر را تماشا کنید

استفاده از هدست گیر وی آر

ویدیوی نحوه استفاده از هدست گیر وی آر را تماشا کنید

با مشاهده ویدیوی نحوه استفاده از هدست گیر وی آر دیگر به دفترچه راهنمای درون جعبه هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ احتیاجی نخواهید داشت. در این راهنمای دو دقیقه‌ای تنظیمات مختلف دستگاه تشریح می‌شوند.

سامسونگ از همان اولین روز رونمایی از پرچمداران جدید سری S خود، انتشار آموزش‌های مرتبط با گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) را آغاز کرد. کاربران نه تنها با مشاهده این آموزش‌ها به یک کاربر حرفه‌ای تبدیل می‌شوند، بلکه خواندن چنین مطالبی آن‌ها را بیشتر به خرید این دو گوشی موبایل تشویق می‌کند. برای دسترسی به تمام اخبار و آموزش‌های مرتبط با دو پرچمدار جدید سامسونگ می‌توانید از دو لینک مشخص شده در بالا استفاده کنید.

به خاطر افزودن کنترلر، نحوه استفاده از هدست گیر وی آر کمی متفاوت شده است

به عنوان یکی از مهمترین بخش‌ آموزش‌های مرتبط با گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس باید به نحوه استفاده و قابلیت‌های تازه نسخه جدید هدست واقعیت مجازی موبایل سامسونگ یعنی گیر وی آر 2017 اشاره کنیم. از آنجایی که این نسخه به یک کنترلر جدید مجهز شده، سامسونگ تصمیم گرفت با انتشار ویدیوی نحوه استفاده از هدست گیر وی آر به همراه گلکسی اس 8 و یا گلکسی اس 8 پلاس، کاربران را از چگونگی گشت و گذار در منوی کاربری دستگاه و همچنین تغییر تنظیمات آن آگاه کند.

با استفاده از ویدیوی نحوه استفاده از هدست گیر وی آر سال 2017 دیگر نیازی به مراجعه به دفترچه راهنمای هدست واقعیت مجازی سامسونگ وجود ندارد. اگر درباره تغییرات نسخه جدید هدست Gear VR اطلاعات زیادی ندارید، مطلب زیر را از دست ندهید.

1396-02-11

دیدگاهتان را بنویسید