پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی از ال جی وی 30 در نمایشگاه ایفا 2017

مراسم رونمایی از ال جی وی 30

پخش زنده و آنلاین مراسم رونمایی از ال جی وی 30 در نمایشگاه ایفا 2017

ال‌جی طی روزهای آتی از گوشی جدید خود رونمایی خواهد کرد و گجت نیوز در این مطلب نحوه دیدن مراسم رونمایی از ال جی وی 30 به صورت زنده را به شما آموزش می‌دهد.

دوشنبه هفته گذشته بود که کمپانی ال‌جی رسما تایید کرد که قصد دارد در روز 31 آگوست (9 شهریورماه) از گوشی جدید خود یعنی ال جی وی 30 (LG V30) رونمایی کند. نکته مهمی که باید بدانید، این است که غول کره‌ای قصد دارد مراسم رونمایی از ال جی وی 30 را به صورت زنده نیز در اینترنت پخش کند.

شما می‌توانید در تاریخ اعلام شده از طریق کانال‌های رسمی ال‌جی در فیسبوک و یوتیوب به صورت زنده به تماشای مراسم رونمایی از ال جی وی 30 بنشینید و از آن لذت ببرید. این رویداد به طور دقیق‌تر  راس ساعت 11:30 ظهر به وقت تهران، در شهر برلین کشور آلمان برگزار شود.

ال‌جی در اظهارات خود ادعا کرده است که گوشی وی 30 قرار است طراحی جذابی داشته باشد. همچنین این گوشی قرار است به صفحه‌نمایشی خیره‌کننده و قابلیت‌های به خصوصی مجهز باشد که تنها گوشی‌های سری V کمپانی ال‌جی توانایی به نمایش گذاشتن آن‌ها را دارند. علاوه بر موارد ذکر شده، ال‌جی گفته است که گوشی V30 دارای قدرت پردازش بی‌نظیر، عملکرد صوتی شگفت‌انگیز و چند قابلیت اضافی دیگر نیز خواهد بود؛ قابلیت‌هایی که تا پیش از عرضه وی 30 هرگز نمی‌دانستید به آن‌ها احتیاج داشته‌اید! البته که اظهارات ال‌جی بیشتر برای بازار گرمی و جذب مخاطب است، اما در هر صورت طرف مقابل ما کمپانی است که سابقه خوبی در زمینه طراحی گوشی دارد و همین موضوع، انتظار را برای دیدن آن سخت می‌کند.

پخش زنده مراسم رونمایی از ال جی وی 30 در صفحه فیسبوک ال‌جی

پخش زنده مراسم رونمایی از ال جی وی 30 در صفحه یوتیوب ال‌جی

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

1396-06-08

دیدگاهتان را بنویسید