پروژکتور لیزری اپسون Home Cinema LS100 با قابلیت‌های ویژه معرفی شد

پروژکتور لیزری اپسون Home Cinema LS100

پروژکتور لیزری اپسون Home Cinema LS100 با قابلیت‌های ویژه معرفی شد

پروژکتور لیزری اپسون Home Cinema LS100 معرفی شد. این پروژکتور لیزری کوتاه برد می‌تواند تصویری 10 فوتی (3 متری) را در فاصله تنها چند اینچی از دیوار نمایش دهد.

اگرچه وضوح تصویر این پروژکتور به 1080p محدود بوده و همانند محصول اخیر سونی توانایی نمایش محتوا با وضوح 4K را ندارد، اما قیمت 3 هزار دلاری آن در برابر پروژکتور 25 هزار دلاری سونی احتمالا بسیاری از کاربران را راضی خواهد کرد. به گفته اپسون، این پروژکتور جدید به سه پورت HDMI مجهز شده و به لطف روشنایی 4 هزار لومن و نسبت کنتراست 2500000:1، محتوای نمایش داده شده به اندازه‌ای درخشان خواهد بود که هنگام روشن بودن چراغ‌ها مشکلی در استفاده از آن وجود نداشته باشد.

پروژکتور لیزری اپسون Home Cinema LS100 برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند محتوای مورد نظر را در ابعاد بزرگ، بدون خراب کردن دکور و استفاده از وسایل بزرگ نمایش دهند. در نتیجه، LS100 را می‌توان بدون نگرانی از آویزان کردن یا قرار دادن روی میزهای دیگر، در مجاورت دیوار قرار داد. به علاوه، منبع لیزری آن در مقایسه با پروژکتورهای قدیمی‌تر، رنگ‌ها و روشنایی را به شکل بهتری نمایش می‌دهد. به گفته سازندگان، طول عمر این منبع لیزری حداقل 10 سال یا تقریبا 20 هزار ساعت است.

پروژکتور Home Cinema LS100 از پاییز امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

1396-06-15

دیدگاهتان را بنویسید